A tizenévesek iskolai és szabadidős beosztását figyelembe vevő tarifát és hozzá tartozó márkát vezet be mától a második legnagyobb hazai mobilszolgáltató. Az előre fizetett kártyás csomaggal piacvezető pozíciót céloz meg a 18 éven aluliak körében -- emelte ki Björn J. Flakstad vezérigazgató.
Reményeik szerint az év végére a lakosságszámra vetítve már 50 százalékos lesz a mobilelterjedtség. Felmérésük szerint a múlt év elején a 15--19 éves korosztály körében még 5-6 százalékos volt ez a mutató, az év végére már meghaladta a 30 százalékot. Az idei esztendő első felének végére már 60 százalékos elterjedtségről lehet beszélni. Ezt a növekedési ütemet kívánja előfizetői számának további növelésére használni a hazai teljes mobilügyfélszámot tekintve mintegy 40 százalékos részesedéssel bíró Pannon GSM.
A jelenleg 1,607 millió előfizetőt számláló, tavaly 97 milliárd forintot meghaladó árbevételű szolgáltató jelenlegi ügyfeleinek 10-15 százaléka tinédzser. A tizenévesekért folytatott nagyszabású marketingkampány pénzügyi részleteiről lapunk kérdésére Király István marketingigazgató annyit árult el, hogy a második fél évre szánt marketingköltségek több mint a felét erre fordítják majd. Ennek során külön viszonteladói hálózatot is kiépítenek, amelynek első tizenkét üzlete mától indítja be működését.
Mától eddigi legkiterjedtebb kampányát indítja a tizenéves előfizetőkért a Pannon GSM Távközlési Rt. A mobiltársaság külön márkát és tarifacsomagot dolgozott ki ezen korosztálynak, mivel ebben a piaci szegmensben látja manapság a legerőteljesebb növekedési lehetőséget -- jelentették be a cég tegnapi tájékoztatóján. Munkatársunktól-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.