Bár 75 százalékos piaci részesedésével a Univision vezeti Amerika spanyol nyelvű tévépiacát, az utóbbi két évben a Telemundo mind nézettségben, mind hirdetési bevételeiben dinamikusan fejlődött, erre az évre 20 százalékos, és jövőre is minimum ekkora forgalomnövekedést vár -- mondta az üzletkötés után Jim McNamara elnök, aki továbbra is a Telemundo vezetője marad.
Az USA televíziós hirdetési költéseiből jelenleg 6-10 százalék kerül -- az elemzők szerint -- még komoly piaci tartalékkal rendelkező spanyol nyelvű csatornákhoz. Úgy vélik, a szeptember 11-i események előtt a társaságért akár 3 milliárd dollárt is megadtak volna. Bob Wright, a GE alelnöke szerint a Telemundo árbevétele az idén 400 millió dollár lesz, jövőre ennek másfélszeresét, 600 milliót várnak. A csatorna eddig 40 százalékban a Sony Picture Entertainment, 35 százalékban a Liberty Media, a fennmaradó részben pedig a magánbefektetők tulajdonában volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.