A vállalat azonban nemcsak a turistaforgalomban kíván jelen lenni, hanem más területeken is látnak lehetőségeket, így például a sportolók alkalomszerű szállításában, de a céges igények kielégítése is üzletet jelenthet számukra.
Az Aero Pannonia Kft.-t 2001. augusztus 30-án jegyezte be a cégbíróság, hárommillió forintos alaptőkével. A cég 90 százaléka három magyar magánszemély tulajdonában van, míg 10 százalék egy orosz magánszemélyé. Jelenleg előzetes tárgyalásokat folytatnak leendő partnerekkel, s ennek sikerei függvényében várható az alaptőke felemelése, illeve első repülőgépük Magyarországra hozatala. Elképzeléseik szerint TU-154 M típusú (bérelt) géppel repülnek majd, amely már megfelel az EU legújabb előírásainak is.
Ma még nehéz megmondani, hogy az új chartercégre milyen jövő vár a magyar piacon, hiszen az elmúlt év e szempontból vegyes képet mutat. A Malév-charter mellett 2001-ben három magántársaság próbált gyökeret verni e piacon. Közülük a Pannon Airlines - amely közel két éve jelent meg - a HTC Utazásszervező Kft. és a Jorgos Travel botránya, majd csődje után vált ismertté 2000-ben. A tavalyi év nagy meglepetése volt a cseh tulajdonú Travel Service színre lépése, amely több nagy kiutaztatóval is szerződött a nyári szezonban. Az eddigi eredményeket figyelembe véve - kisebb botrányokkal tarkítva ugyan, de - e cég a múlt évben talpon maradt.
Nem zárul ilyen kedvezően a Farkas Bertalan nevével fémjelzett Atlant Hungary próbálkozása a charterpiacon, hiszen a cég vezetése, bár több aláírt megrendelése is volt, mégis úgy döntött, hogy kivonul a személyszállítási piacról, s csak a korábban felvállalt teherszállítást végzi. A döntés okát akkor Gados György ügyvezető azzal indokolta, hogy súlyos csapás volt számukra egy kormányrendelet, amely túl nagy terhet jelentő kauciót ír elő a személyszállítást végző társaságok számára.
Az idén várhatóan új szereplővel bővül a hazai charterpiac, a közelmúltban megalakult Aero Pannonia Légiközlekedési Kft.-vel. A hazai és orosz magánszemélyek tulajdonában lévő céget részben azok a vállalkozók hozták létre, akik korábban a Pannon Airlines légitársaságnál dolgoztak. Mint Somodi Endre, az egyik tulajdonos - aki korábban a Pannon Airlines ügyvezetője volt - elmondta, Közép-Európa charter-légiforgalmára várhatóan nem lesz rossz hatással a USA elleni terrortámadás, így az idei nyári szezonban megfelelő kereslet lesz szolgáltatásuk iránt. Lázár Ildikó-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.