BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Terjeszkedik a Metro

Miközben Párizsban a norvég Schibsted 20 perc című, a svéd Metróval több nagyvárosban versenyző ingyenes lapjának színre lépésével folytatódnak az "utcai harcok", itthon tovább terjeszkedik a Metro hírújság. A lap 2002. április 1-jétől országos lefedettségűvé válik, ami további négy megyeszékhelyet és 22 ezerrel magasabb példányszámot jelent - jelentette be tegnap Kovalcsik József, a Metro Gratis Kft. vezérigazgatója. Arányosan növekszik a terjesztési pontok száma is, ami az idén márciusban már meghaladta a nyolcszázat. Ezzel párhuzamosan a vidéki terjesztésbe kerülő példányok tartalma - négy nagyobb területi egységre osztva - részben regionális lesz. A kiadó tájékoztatása szerint a lap 2001-es átlagos példányszáma 330 096 volt, amivel a Metro megjelent számonként 502 ezer olvasót vonzott. A múlt év folyamán 19 671 hirdetési oldal jelent meg az újságban, összesen 989 hirdető megbízásából, ez listaáron számítva 2,88 milliárd forint hirdetési bevételt jelentett a kiadónak. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.