BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Röviden

Üzletek, megbízások, kampányok

A Honda Hungary Kft. tenderének nyertese a Republic of Art lett. n A Lowe GGK nyerte el a Richter Gedeon Trebilis gombaölő készítményének kommunikációjára kiírt tendert. n Tizenegy pályázó közül a Vizin Reklámügynökség nyerte el a Group 4 Matávőr tenderén a cég júniusban induló imázskampányának megtervezésére szóló megbízást. Ugyancsak a Vizin készítette a Pázmány Péter Katolikus Egyetem környezetvédelmi menedzserképzést népszerűsítő sajtó- és internetes kampányát. n A sörmárka eladáshelyi értékesítését is támogató klasszikus médiakampányt kezdeményezett az Arany Ászok. A Humán Telex által szervezett akció egyben a hazai labdarúgás fejlesztését is támogatja. A médiafoglalást a MindShare végezte.



Eszköz

Alig több mint egy hónap után megszüntetné Holnap című bulvárújságjának kiadását az Újpressz Rt. Helyette a rendszerváltás után indult és négy éve megszüntetett, a Postabank lapportfóliójában működött Kurírt indítanák újra. n A Tv 2 műsorszer-kezetének átalakítása keretében lekerül a képernyőről a Boros-Bochkor show. Eddigi show-műsora helyett új feladat vár a csatornánál Liptay Claudiára is. n A labdarúgó-világbajnokság indulására megújítják a Nemzeti Sport honlapját. n Szélesedik a bokszkínálat: a magát az ökölvívás mellett elkötelező RTL Klub mellett az M 1 is ringbe száll; a közszolgálati csatorna a Felix Promotionnel állapodott meg élő közvetítésekről úgy, hogy a Felix megvásárolja a műsoridőt, az M 1 a technikát biztosítja, a reklámidőt pedig közösen értékesítik. n A2 vagy A3 méretű plakátok elhelyezésére alkalmas hirdetési felületeket alakítottak ki a millenniumi földalatti kocsijainak belsejében.



Szponzorálás

A Magyar Olimpiai Bizottság aranyfokozatú támogatója lett az 1992-ben létrejött Coop üzletlánc. n A Hewlett-Packard Magyarország a botrányba fulladt, véres Honvéd-Vasas mérkőzésen történtek tisztázásáig felfüggesztette a vízilabdasport szponzorálását. n Magyar főiskolák számára is ingyenesen hozzáférhetővé teszi több szoftverét az IBM, a világcég nemzetközi felsőoktatási programja keretében.



Pályázat

A jogtiszta szoftverhasználat érdekében indít pályázatot a Prím Média Rt. Az elnyerhető, összesen több mint kétmilliós szoftvertámogatást képviselő díjakat elsősorban egyéni vállalkozóknak és kisvállalkozóknak szánják, az egy évnél nem régebben működők előnyt élveznek az elbírálásnál.



Takács Ildikó továbbra is IAA-alelnök

A Reklám-világszövetség május végén Lisszabonban megtartott tisztújító elnökségi ülésén újabb ciklusra erősítette meg alelnöki pozíciójában dr. Takács Ildikót. A magyar szakember korábban az IAA választási ügyeiért volt felelős, mostantól pedig változatlan rangban a szervezeti és működési szabályzatával kapcsolatos feladatokat látja el.



Folytatódó Pannon-viták

A "megkettőződött" rádiócsatorna többségi tulajdonosa néhány órás műsoridőt biztosítana a kisebbségi Bocskai-alapítványnak, de annak 26 százalékos tulajdonát nem tervezi kivásárolni.



Beérett a Pepsi Sziget reklámkoncepciója

Az idén Wan2 címen, 20 ezer példányban, a korábbi 56 helyett 100 oldalon jelenik meg a Sziget Szervezőiroda által a fesztivál alkalmából kiadott zenei és életmódmagazin. Az Advertising Age nemzetközi reklámszaklap Euro Woodstocknak titulálva részletesen foglalkozik az idén tízéves Pepsi Sziget rendezvénysorozattal, amely a névadó üdítőital mellett egyre több jelentős márkát vonz szponzorként, illetve hirdetőként. Kiemelt támogató például a Pannon GSM Bee brandje, amelynek népszerűsítésére a szolgáltató ingyenes SMS-ezési lehetőséget nyújt a "szigetlakóknak".

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.