RÖVIDEN
Üzletek, megbízások, tenderek
A Darling állateledelek BTL-kampányára kiírt tendert a Scholz and Friends Budapest reklámügynökség nyerte el a Nestléhez tartozó brand kiírása alapján. A kampány 14 európai országot érint. n Új szereplő a filmforgalmazás hazai piacán: az SPI International előreláthatólag már május végén megkezdi tevékenységét. n Medical Works néven működik tovább a Leo Burnett Budapest kizárólag egészségügyi kommunikációval foglalkozó divíziója. n Az IKEA az Mmd Public Relations Hungarynek adott megbízást a bútoráruházlánc teljes körű kommunikációjára. Ezzel kapcsolatban korábban tévesen azt közöltük, hogy a feladatot a Mind Share kapta meg, amiért az érintettek szíves elnézését kérjük.
Kampányok
Az üdítőital és a Mol-shopok támogatására közös promóciót folytat a Coca-Cola és a Mol. n Formabontó on-line kampányt dolgozott ki a CIB Bank részére az Akció Reklámügynökség. A CIB hirdetései az Index, a Portfolio és a Népszabadság mellett a Világgazdaság oldalain is megjelennek. n A Philips háztartási és szépségápolási készülékeinek népszerűsítésére indított pr-cikk-kampány kreatív anyagát a D'Arcy Avenue reklámügynökség dolgozta ki, a helyfoglalást a Carat Hungary szervezte. n Szeptember végéig tartó kampánnyal népszerűsíti háztartási és híradás-technikai termékeit a Merloni. Az akció reklámanyagait az Ogilvy and Mather, a médiafoglalást a Média Mátrix végezte.
Eszköz
Kell egy csapat címmel kvízműsor vezetésére vállalkozik Kovács István (Koko) ökölvívó. Az RTL Klub csatorna új programját nyár elejétől hétköznapokon kísérhetik figyelemmel a nézők. n Péntek esténként az eddig az HBO-on vetített South Park című rajzfilmsorozattal jelentkezik a Tv 2. n Már látogatható a True NetWork kiadásában megjelenő számítástechnikai on-line magazin. n Üzlet és siker címmel 25 ezer példányban induló, címre küldéssel terjesztett üzleti magazint alapított a Sanoma Budapesti Kiadói Rt. A Figyelő-csoportba tartozó lapot a kis- és középvállalkozások vezetőinek, tulajdonosainak szánják. n XL, azaz a szokásosnál nagyobb formátumú, 171x120 milliméteres képeslapokkal jelentkezik a Boomerang Media free-card üzletága.
Szponzorálás
Új támogató a vitorlázásban: a Hewlett-Packard Magyarország szponzorálásával háromnapos HP-TVSK vitorlásversenyt rendeznek a Balatonon. Ezen belül a HP Business Kupára is sor kerül. n A témához kapcsolódó gyerekrajzverseny kiírásával immár harmadik alkalommal állt a környezetvédelem ügye mellé Magyarországon a McDonald's gyorsétteremlánc. Az akciót a Publico szervezi.
Szakmai rendezvények
Az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál díjkiosztására e hét péntekén kerül sor. A versenyre 44 ügynökség küldött pályázati anyagot, ezek a Millenáris Parkban megrendezett kiállításon már most láthatók. n A hónap két utolsó napján kerül sor az IPRA nemzetközi pr-szövetség konferenciájára a budapesti Hiltonban. n Kihirdették a Magyar Reklámszövetség tizedik, jubileumi konferenciájának időpontját. A Váltás(?)kényszer a reklámban című szakmai találkozó október 29-30-án lesz.
Új lap a Hírtőzsde Holdingnál
Titkárnő címmel titkárnőknek és asszisztenseknek szóló, havonta 68 oldalon megjelenő, részben szakmai, részben női magazint indít a többek közt a Cégvezetést, a Munkaadók Lapját és a Gazdasági Értesítőt megjelentető Hírtőzsde Holding Rt. A 295 forintos bevezető fogyasztói áron a piacra kerülő színes újság nyomdai munkálatait a Mega Kft. végzi. A magazin 60 ezer példányban jelenik meg, az 1/1 oldalas hirdetések ára 480 és 380 ezer forint (színes, illetve fekete-fehér). A kiadó mintegy 150 ezer fős olvasóközönségre számít. (VG)


