Üzletek, megbízások, tenderek
A Darling állateledelek BTL-kampányára kiírt tendert a Scholz and Friends Budapest reklámügynökség nyerte el a Nestléhez tartozó brand kiírása alapján. A kampány 14 európai országot érint. n Új szereplő a filmforgalmazás hazai piacán: az SPI International előreláthatólag már május végén megkezdi tevékenységét. n Medical Works néven működik tovább a Leo Burnett Budapest kizárólag egészségügyi kommunikációval foglalkozó divíziója. n Az IKEA az Mmd Public Relations Hungarynek adott megbízást a bútoráruházlánc teljes körű kommunikációjára. Ezzel kapcsolatban korábban tévesen azt közöltük, hogy a feladatot a Mind Share kapta meg, amiért az érintettek szíves elnézését kérjük.
Kampányok
Az üdítőital és a Mol-shopok támogatására közös promóciót folytat a Coca-Cola és a Mol. n Formabontó on-line kampányt dolgozott ki a CIB Bank részére az Akció Reklámügynökség. A CIB hirdetései az Index, a Portfolio és a Népszabadság mellett a Világgazdaság oldalain is megjelennek. n A Philips háztartási és szépségápolási készülékeinek népszerűsítésére indított pr-cikk-kampány kreatív anyagát a D'Arcy Avenue reklámügynökség dolgozta ki, a helyfoglalást a Carat Hungary szervezte. n Szeptember végéig tartó kampánnyal népszerűsíti háztartási és híradás-technikai termékeit a Merloni. Az akció reklámanyagait az Ogilvy and Mather, a médiafoglalást a Média Mátrix végezte.
Eszköz
Kell egy csapat címmel kvízműsor vezetésére vállalkozik Kovács István (Koko) ökölvívó. Az RTL Klub csatorna új programját nyár elejétől hétköznapokon kísérhetik figyelemmel a nézők. n Péntek esténként az eddig az HBO-on vetített South Park című rajzfilmsorozattal jelentkezik a Tv 2. n Már látogatható a True NetWork kiadásában megjelenő számítástechnikai on-line magazin. n Üzlet és siker címmel 25 ezer példányban induló, címre küldéssel terjesztett üzleti magazint alapított a Sanoma Budapesti Kiadói Rt. A Figyelő-csoportba tartozó lapot a kis- és középvállalkozások vezetőinek, tulajdonosainak szánják. n XL, azaz a szokásosnál nagyobb formátumú, 171x120 milliméteres képeslapokkal jelentkezik a Boomerang Media free-card üzletága.
Szponzorálás
Új támogató a vitorlázásban: a Hewlett-Packard Magyarország szponzorálásával háromnapos HP-TVSK vitorlásversenyt rendeznek a Balatonon. Ezen belül a HP Business Kupára is sor kerül. n A témához kapcsolódó gyerekrajzverseny kiírásával immár harmadik alkalommal állt a környezetvédelem ügye mellé Magyarországon a McDonald's gyorsétteremlánc. Az akciót a Publico szervezi.
Szakmai rendezvények
Az Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál díjkiosztására e hét péntekén kerül sor. A versenyre 44 ügynökség küldött pályázati anyagot, ezek a Millenáris Parkban megrendezett kiállításon már most láthatók. n A hónap két utolsó napján kerül sor az IPRA nemzetközi pr-szövetség konferenciájára a budapesti Hiltonban. n Kihirdették a Magyar Reklámszövetség tizedik, jubileumi konferenciájának időpontját. A Váltás(?)kényszer a reklámban című szakmai találkozó október 29-30-án lesz.
Új lap a Hírtőzsde Holdingnál
Titkárnő címmel titkárnőknek és asszisztenseknek szóló, havonta 68 oldalon megjelenő, részben szakmai, részben női magazint indít a többek közt a Cégvezetést, a Munkaadók Lapját és a Gazdasági Értesítőt megjelentető Hírtőzsde Holding Rt. A 295 forintos bevezető fogyasztói áron a piacra kerülő színes újság nyomdai munkálatait a Mega Kft. végzi. A magazin 60 ezer példányban jelenik meg, az 1/1 oldalas hirdetések ára 480 és 380 ezer forint (színes, illetve fekete-fehér). A kiadó mintegy 150 ezer fős olvasóközönségre számít. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.