BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ügynökségek toplistája

Az Advertising Age 2001-es forgalmuk alapján az idén is rangsorolta a világ vezető hirdetési ügynökségeit. Az első tíz helyen az erősorrend alig változott, csupán az első és a második helyet cserélte fel egymással a most világelsővé vált WPP-csoport, maga mögé utasítva a True North tavalyi beolvasztása ellenére csökkenő forgalmat produkált Interpublicot. Az AdAge 100-as listájának első tíz helyén három amerikai és három tokiói, illetve két-két brit és francia központú megatársaság osztozik. Közülük öt 2001-ben növelte forgalmát, míg ugyanennyien árbevétel-csökkenést szenvedtek el. A recesszió két japán ügynökséget érintett a legsúlyosabban, mellettük a londoni Cordiant 7 százalékkal, a francia Havas és a New York-i Interpublic közel 2 százalékkal kevesebbet tudott felmutatni. A legnagyobb (6 százalékos) gyarapodást a szintén New York-i ügynökség, az Omnicom mondhatja magáénak. A hazai ügynökségek árbevételei alapján a Maksz által összeállított hasonló rangsor júniusra várható. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.