Cégvilág

Hír-Adó

Perel az AOL a nemkívánatos e-mailek miatt

Öt pert indított az American Online (AOL) cégek és több személy ellen a nemkívánatos elektronikus levelek forgalmazása miatt. A The Washington Post információja szerint a világ egyik legnagyobb internetszolgáltatója összesen 10 millió dolláros kártérítést követel. Az AOL azt állítja: a megjelölt cégek 1 milliárd elektronikus hirdetést "borítékoltak". Korábban az AOL és a Microsoft MSN is kidolgozott egy a nemkívánatos hirdetéseket kizáró technológiát, ám a rendszer egyelőre nem váltotta be a reményeket. (VG)



Felére csökkent a Dow Jones nyeresége

Részvényenként 0,82 dolláros első negyedévi nyereséget produkált a Dow Jones médiakonszern. Az érték 47 százalékkal alacsonyabb a tavalyi első negyedévben elért részvényenkénti 1,54 dolláros eredménynél - írta a Financial Times Deutschland. A cég forgalma 2003 első három hónapjában 8,8 százalékkal, 358 millió dollárra csökkent, elsősorban a konszern zászlóshajójának tekintett The Wall Street Journal hirdetéseinek 11 százalékos visszaesése miatt. (VG)



Procter & Gamble-megbízás a Zenithnek

A MediaComtól a Zenith Optimediához került át a Procter & Gamble 162 millió fontos, azaz közel 58 milliárd forintos médiatervezési megbízásának egy része. A 90 millió font értékű megbízáson a Zenith a Starcom MediaVesttel osztozik. Magyarországon a társaság hirdetéseinek médiafeladatait a Starcom és az MC Company látja el. A Procter & Gamble egyike azoknak a nagy hirdetőknek, akik az iraki háború kitörésekor visszavonták reklámjaikat. (Kreatív)







-->

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek