RTL: kezdődik a Kórház a város szélén
Indul a Kórház a város szélén című népszerű cseh filmsorozat. Az RTL Klub a tél folyamán tűzi programjára esti főműsoridőben a sorozat legújabb epizódjait - tájékoztatta lapunkat Kolosi Péter. A kereskedelmi csatorna programigazgatója elmondta: a cseh és szlovák közszolgálati adókon már látható sorozat 13 epizódját vásárolta meg az RTL. Az új részekben is feltűnnek az eredeti sorozatban már megismert színészek. Az egyes részek hetente egyszer kerülnek képernyőre. A Kórház a város szélén a 80-as évek elejének egyik legnépszerűbb, Magyarországon is vetített sorozata, amelyet akkor a közszolgálati csatorna sugárzott. (VG)
Milliárdok az informatikára
2004-ben 20 milliárd, a következő két és fél évben pedig összesen legalább 58,27 milliárd forintos központi támogatásra számíthat a magyar informatikai ipar - közölte Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter az Internet Hungary 2003 konferencia megnyitóján. A különböző informatikai fejlesztésekre és programokra szánt támogatások mintegy 50 százaléka uniós pénzekből származik majd. A minisztérium október 29-én terjeszti a kormány elé a magyar információs társadalom stratégiát (mits), mely 19 kiemelt pontot tartalmaz - tette hozzá az Informatikai és Hírközlési Minisztérium vezetője. (VG)
EFFIE-díjak a Veszprémtejnek
Két díjat is kapott a Veszprémtej Rt. az idei EFFIE-n. Az ezüstérmet a Bakony titka kampány nyerte élelmiszer kategóriában, míg a bronzot ugyanebben a kategóriában a Tihany - Visszhang imázskampány vitte el a Magyarországon második alkalommal megrendezett versenyen. A szakma egyik legkiemelkedőbb elismerésének számító díjat október 17-én a Thália Színházban adták át a győzteseknek. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing- és reklámcélok sikeres megvalósításával, azaz a reklámok valódi célját, az elért piaci eredményt díjazza. (VG)
Elveszítette szponzorait a Mátrix 3
Túlzottan szponzorellenesnek ítélték a Mátrix - Újratöltve, azaz a trilógia második részét a film első számú támogatói. Az AdAge szerint ráadásul a produkció három nagy reklámozója, a Samsung, a Heineken és a GM abban a hitben élt, hogy a második epizódot hasonló figyelem kíséri majd, mint az első részt. A felsorolt cégek egész világot átölelő reklámkampánya 770 millió dolláros bevételt jelentett a produkciót készítő Warner Bros.-nak az Újratöltve után. A harmadik rész, a Forradalmak marketingje azonban már jórészt a stúdióra hárul. (AdAge)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.