Jövőre elhagyja a Guccit a luxuscég két frontembere, a jelenlegi vezérigazgató és a kreatív igazgató, miután nem sikerült megállapodniuk új szerződésük részleteiben a tulajdonossal, a Pinault Printemps Redoute-tal.
Domenico de Sole vezérigazgató és Tom Ford azt szabta feltételül a Pinault Printemps Redoute (PPR) vezetésének, hogy munkájukban teljes függetlenséget élvezzenek. Ezzel összefüggésben a PPR elnöke, Serge Weinberg a Reuters beszámolója szerint azt nyilatkozta, hogy a Gucci vezetői és tervezői akkora függetlenséget élveznek, amennyi szükséges az egyes márkák identitásának és ismertségének megtartásához. Gyakorlatilag De Sole és Ford hozta vissza a Guccit a 90-es évek második felében a csőd széléről, és a világ harmadik legnagyobb luxuscikkgyártójává tették. Mára olyan nagy márkák szerepelnek a kínálatában, mint az Yves Saint-Laurent, a Bottega Veneta, vagy az Alexander McQueen. A cégben a PPR valamivel kevesebb mint 70 százalékkal részesedik, amit 1999-ben azzal a céllal vett meg, hogy a Guccit megmentse a világ vezető luxuscégének, az LVMH-nak ellenséges felvásárlásától. Most éppen arra készül, hogy a még meglévő kisebbségi részvényeseket kivásárolja a Gucciból.
A PPR keresi a két "aranyfiú" utódát, s csak remélni lehet, hogy a vezetőváltás nem töri meg a divatcég eddigi lendületét. A Gucci ugyanis egyike azoknak a luxuscégeknek, amelyek kezdenek kilábalni a válságból, s erős forgalmat várnak az idei üzleti év második felében Ázsiában, Európában és az USA-ban egyaránt. A Gucci úgy látja, hogy az idegenforgalomhoz kapcsolódó kereslet kezd újjáéledni az iraki háború és a SARS-járvány okozta viszszaesés után. A Gucci márka iránti kereslet élénkült ez év szeptemberében, s a cég az előző év azonos időszakához képest két számjegyű növekedést vár a szóban forgó térségekben. A növekedés motorja a Gucci őszi kollekciója, a kézitáskák és cipők új modelljeitől remélnek nagy forgalomfelfutást.
Az iraki válság, a SARS-vírus terjedése visszavetette a nemzetközi turizmust, s emiatt kevesebb luxuscikk fogyott a világ nagy idegenforgalmi központjaiban. A válság enyhülésével, a konjunktúra élénkülésével a vásárlók nagyjából ez év július óta gyakrabban térnek be egy-egy luxusáruházba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.