Mely sportérdekeltségeket érinti a Westel névváltása?
A Westel immár 10 éve a hazai sportélet elkötelezett támogatója. A Nemzeti Sportszövetséget, a Magyar Olimpiai Bizottságot, számos csapatot és egyéni sportolót segítettünk eddig, és segítünk a jövőben is. Júniusban, a váltás pillanatában 9 egyéni sportoló, 5 szövetség, 8 csapat és 12 megyei sporttámogatás alkotja majd a T-Mobile magyarországi csapatát. A hazai sportélet vezető támogatójaként a küldetés azonban a jövőben sem változik: sportolók és sportszeretők egyaránt számíthatnak ránk.
Milyen előnyei lehetnek a márkaváltásnak a sportpályákon?
A Westel és a T-Mobile értékei e téren is nagyon hasonlóak. A márkaváltás várhatóan tovább erősíti a sportkapcsolatokat, hiszen a T-Mobile csoport tagjaként olyan meghatározó távközlési szolgáltatóhoz tartozunk majd, amely igazán sportos vállalatnak nevezhető. A T-Mobile támogatását élvezi a német Bayern München vagy a profikerékpársport T-Mobile csapata, amelynek tagjai Jan Ullrich és Erik Zabel, akik komoly eredményekkel, több Tour-futamgyőzelemmel büszkélkedhetnek. Júniusban pedig a T-Mobile lesz a labdarúgó Eb egyik fő szponzora, kizárólagos mobil- és tartalomkommunikációs szolgáltatója lesz.
Miképpen reagáltak az átnevezésre az érintettek?
A nemzetközi nyitást támogatottjaink is nagyon jól élik meg, és várakozással tekintenek a jövőbe, hiszen egy országokon átívelő márka számukra is előnyöket jelenthet a nemzetközi porondon. A támogatásban a márkaváltás amúgy nem hoz érdemi változást, inkább tovább erősíti a csapatokat. Az biztos, hogy a Domino márka változatlanul tovább él, ezért a Domino-BSHE neve nem módosul a jövőben sem.
Mikor esedékes a mezcsere a Westel Teamhez tartozó kluboknál, egyesületeknél, versenyzőknél?
A márkaváltás összetett folyamat, amelyet a lehető leggyorsabban hajtunk végre. A támogatott csapatok mezét a bajnokságokat követően (zömében május végétől), az új idény kezdete előtt cseréljük, hiszen a hagyományok szerint ekkor amúgy is újra van szükség. De tulajdonképpen nem is mezcseréről van szó minden esetben, hiszen nem mindenütt főszponzor a Westel, így az új bajnokságra amúgy is szükséges mezeken (hiszen változik a többi szponzor is) új logó jelenik majd meg.
Várhatóan mennyibe kerül a sportérdekeltségek "átnevezése"? Ki finanszírozza?
A váltás részben a természetes folyamatoknak megfelelően zajlik - lásd mezcsere -, azonban van, ahol számolnunk kell különkiadásokkal (pl. stadionok transzparensei, vitorlák stb.). Utóbbiakat - ahogy a márkaváltás egészét - a T-Mobile International finanszírozza.
A júniusi portugáliai labdarúgó Eb (T-Mobile főszponzorsága alatt) mennyiben járulhat hozzá a névváltási kampányhoz?
A portugáliai Eb a márkaváltást követő első nagy, tartós és hosszabb, kiemelt érdeklődésre számot tartó nemzetközi sportesemény. Természetesen a nemzetközi márka előnyeit ezen az eseményen igyekszünk a lehető legjobban kihasználni, és célunk, hogy ezen a sporteseményen keresztül is hozzájáruljunk a T-Mobile márka, valamint a T-Mobile Magyarország megismertetéséhez, megszerettetéséhez.
Lesz-e átfogó - a sportot is érintő - kampány az athéni olimpia előtt?
Az athéni olimpia multimédiás főtámogatójaként rendezvényekkel, road-show-val, játékokkal népszerűsítjük az olimpiai eszmét és a T-Mobile Magyarország sport iránti elkötelezettségét.
Melyik az a csapat, vagy ki lehet az a sportoló, aki elsőként csatlakozhat majd a T-Mobile Teamhez?
Egészen biztosan tovább bővül a T-Mobile Team, azonban erre a kérdésre az olimpián nyújtott teljesítmények értékelését követően térjünk vissza. Az eredményesen szereplő sportolók további felkészülését ezentúl is örömmel támogatja a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.