"Magára bízom a céget" - ez volt az a mondat, amellyel Csányi Sándor, az OTP Bank Rt. elnök-vezérigazgatója megbízott a csoporthoz tartozó utazási iroda vezetésével, én pedig örömmel vállaltam a felkérést. Így emlékszik vissza az OTP-n belüli karrierje kezdetére a cégvezető. Jelenleg a bankcsoport vezetőinek körében - egyedüli nőként - képviseli az utaztatást.
Molnár Judit vonzódása az idegenforgalomhoz - történjék bármi a világban - kibír mindent. Érettségizőként a művészettörténet vonzotta, ezért elhatározta: olyan pályát választ, amely valamilyen módon kötődik a művészetekhez. Ezért döntött az utaztatás mellett. Körutazásokon, városlátogatásokon kívánta bemutatni azokat az értékeket az embereknek, amelyek kapcsolatban állnak a művészettörténettel.
Szakmai karrierjében nagy fordulatot az jelentett, amikor az OTP Travelnél igazgató lett. Ezek az évek nagy változást hoztak a cég életében is, hiszen felmerült az OTP bankcsoport vezetésében: portfóliótisztítás keretében megválik az utazási irodától. A jövőt Csányi Sándor Molnár Judit kezébe tette le, aki 1999 nyarától irányítja a cég munkáját. A már említett mondat ezt követően hangzott el, és a tulajdonos egy évet adott arra, hogy kiderüljön: az utazási iroda méltó tagja Magyarország meghatározó pénzügyi vállalatcsoportjának.
Sok álmatlan éjszakát okozott, hogy népszerűtlen intézkedéseket kellett hoznom. De tudtam - s ezzel a munkatársaim is tisztában voltak - a cég jövője függ ettől. Az OTP Bank tulajdonosi háttere mindnyájunk számára fontos volt, bizonyítani akartunk - emlékszik vissza a kritikus időszakra. Az átalakítás jól sikerült, a cégnél gyakorlatilag nincs fluktuáció, és évek óta nyereségesen működnek. Emellett megbízható, magas színvonalú szolgáltatásukkal hozzájárulnak az OTP jó hírének öregbítéséhez.
Megtartották, sőt bővítették céges ügyfélkörüket, hiszen e tevékenység kiemelten fontos az utazási iroda életében. Az 1980-as évek közepétől - kormányoktól függetlenül - szervezik a parlament, a Miniszterelnöki Hivatal és több minisztérium külföldi utazásait, amelyet közbeszerzési eljárás keretében nyertek el. Az úgynevezett hivatalos utaztatás az éves forgalom mintegy 60 százalékát jelenti, de fokozatosan növekszik a szabadidős utaztatás, s a cég az utóbbi években Magyarország meghatározó utazásszervezője lett. Üzletpolitikai céljuk, hogy minél több szakmai tudást igénylő, "magas feldolgozottságú terméket" kínáljanak az ügyfeleknek.
Mint a cégvezető mondja: a közelmúlt katasztrófája is azt mutatja, milyen fontos a jó döntés az utazási célok meghatározásánál. Igaz, szerencse is kell hozzá. Az idei téli szezonban az ajánlataikon belül kisebb lett az aránya a délkelet-ázsiai utaknak, mégis származott kára a cégnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.