Hatvan év felettiek számára dobott piacra mobiltelefont a Vodafone Németországban, ahol a fokozódó versenynyomás miatt a mobilszolgáltatók ma már nem tudják érvényesíteni az "egy megoldást mindenkinek" elvet. A piaci szereplők szerint ráadásul a közeljövőben az ázsiai szolgáltatók megjelenése miatt a verseny további erősödésére lehet számítani, ezért nem a Vodafone az egyetlen szolgáltató Németországban, amely az összes fogyasztó elérése helyett egyre inkább szegmensekben gondolkodik. A két talán legnagyobb célcsoportot, az üzleti világban dolgozókat és a fiatalokat hamar felfedezték a szolgáltatók, de a lehetőségek tárháza határtalan: a brit O2 például a zene-, míg a piacvezető Debitel már a focirajongók számára is nyújt szolgáltatásokat. Utóbbi a német sportcsatornával együttműködve látja el folyamatosan többek közt Bundesliga-információkkal fogyasztóit. (Financial Times Deutschland)