BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Mobil időseknek és zenerajongóknak

Hatvan év felettiek számára dobott piacra mobiltelefont a Vodafone Németországban, ahol a fokozódó versenynyomás miatt a mobilszolgáltatók ma már nem tudják érvényesíteni az "egy megoldást mindenkinek" elvet. A piaci szereplők szerint ráadásul a közeljövőben az ázsiai szolgáltatók megjelenése miatt a verseny további erősödésére lehet számítani, ezért nem a Vodafone az egyetlen szolgáltató Németországban, amely az összes fogyasztó elérése helyett egyre inkább szegmensekben gondolkodik. A két talán legnagyobb célcsoportot, az üzleti világban dolgozókat és a fiatalokat hamar felfedezték a szolgáltatók, de a lehetőségek tárháza határtalan: a brit O2 például a zene-, míg a piacvezető Debitel már a focirajongók számára is nyújt szolgáltatásokat. Utóbbi a német sportcsatornával együttműködve látja el folyamatosan többek közt Bundesliga-információkkal fogyasztóit. (Financial Times Deutschland)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.