Hatvan év felettiek számára dobott piacra mobiltelefont a Vodafone Németországban, ahol a fokozódó versenynyomás miatt a mobilszolgáltatók ma már nem tudják érvényesíteni az "egy megoldást mindenkinek" elvet. A piaci szereplők szerint ráadásul a közeljövőben az ázsiai szolgáltatók megjelenése miatt a verseny további erősödésére lehet számítani, ezért nem a Vodafone az egyetlen szolgáltató Németországban, amely az összes fogyasztó elérése helyett egyre inkább szegmensekben gondolkodik. A két talán legnagyobb célcsoportot, az üzleti világban dolgozókat és a fiatalokat hamar felfedezték a szolgáltatók, de a lehetőségek tárháza határtalan: a brit O2 például a zene-, míg a piacvezető Debitel már a focirajongók számára is nyújt szolgáltatásokat. Utóbbi a német sportcsatornával együttműködve látja el folyamatosan többek közt Bundesliga-információkkal fogyasztóit. (Financial Times Deutschland)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.