BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Épülő csapatok, kreatív tréningcégek

Az együttműködő kollégák gyengeségeit kioltó, egymás erényeit felerősítő csapatépítő programok hozzájárulhatnak a munkahelyi sikerekhez. Bár problémáktól mentes cégek és csoportok nincsenek, kiváló teljesítményt csak a konfliktusaikat nyertes-nyertes módon kezelő, hatékonyan kommunikáló munkatársak nyújtanak. A különböző indoor és outdoor tréningek ebben segíthetnek. Tizenegy különböző élményprogramot mutatunk be, amely támogatja a csapatok hatékony működését.

Berny's Adventures Bt.

A program neve: Csapatépítő játékok kerettörténetekkel.

Célja: a hétköznapi problémáktól távol álló, outdoor típusú próbatételek, amelyek fizikai aktivitást, gyakran bátorságot igényelnek. A résztvevők megízlelik a kollektív bölcsességet, így kézzelfogható élménnyé válik, hogy a csoport több, mint tagjainak összessége.

Célcsoport: kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok értékesítési, marketing-, ügyfélszolgálati részlegei.

Helyszín: egyeztetett helyen.

Csoportlétszám: akár 200 is, 5-10 fős csapatokban.

Tematika, módszer: az együttes élmény hozzásegíti a résztvevőket ahhoz, hogy készségeik repertoárját bővítsék, önértékelésüket megerősítsék. Csapatépítő játékaikban a készségfejlesztés, szemléletformálás, érzékennyé tétel tapasztalati úton történik.

Várható eredmény: felszínre kerülnek a meglévő, de fel nem ismert, rejtett képességek.

A tréning költségvetése: létszámtól függően 500 ezer forinttól.

A cég csapatépítő filozófiája: mindenekfelett hiszünk a csoportos játék közösségkovácsoló erejében.

Bestep Oktatási Stúdió

A program neve: Lélek-Túra.

Célja: a hatékonyan működő cégen belüli csapatmodell felállítása.

Célcsoport: középvállalkozások és nagyvállalatok közép- és felső vezetői.

Helyszín: belföldön, igény szerinti helyszíneken, kiemelve Sopront.

Csoportlétszám: 4-8 fő/csoport.

Tematika, módszer: a csapatmunka, csapatépítés, konfliktuskezelés, problémamegoldás, időgazdálkodás témakörét érintve Timothy Leary személyiségtipológiájának módszertanát alkalmazzák.

Várható eredmény: a program egyedisége, szokatlansága révén olyan közös élményt nyújt, amely a tréning után hónapokkal is megerősíti a résztvevők személyes kapcsolatait. A problémák megoldásában az egymáshoz való viszonyuk együttműködőbbé válik.

A tréning költségvetése: 1,2 millió-3,5 millió forint.

A cég csapatépítő filozófiája: "Megtanulom, hogy hogyan viselkedem, hogy mások miként látnak engem, látom, hogy az én viselkedésem hogyan befolyásolja őket, és engem hogyan befolyásolnak mások." (Aronson)

Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

A program neve: Csapatépítő tréning, stílustól függő fantázianévvel.

Célja: a csoportfejlődési folyamat felgyorsítása.

Célcsoport: a csoportfejlesztésre adó szervezetek a termelési, banki, kereskedelmi vagy it-területről.

Helyszín: a konferenciaturizmus színvonalát elérő hazai, mallorcai, szlovén és osztrák helyszínen.

Csoportlétszám: 8-200 főig.

Tematika, módszer: a tapasztalati tanulásra építő outdoor feladatokkal igyekeznek minél több olyan helyzetet teremteni, amelyek során a megélt élmények és azok feldolgozása biztosítja a fejlődést.

Várható eredmény: alkalmasabbá válhat a csoport a szervezettebb problémakezelésre, a konfliktusok megoldására, a bennük rejlő lehetőségek jobb kihasználására.

A tréning költségvetése: az igényektől, a használt technikától függ.

A cég csapatépítő filozófiája: a csoportos működés másabb és több, mint a tagjai összessége.

Egy csoport szinergia esetén meghatványozza a teljesítőképességet, de a rosszul működő csoport alulmúlhatja az egyes tagok teljesítményét is.

Develor Tanácsadó Rt.

A program neve: Develor küldetésprogram.

Célja: a tolerancia, kommunikáció, együttműködés hiányának feltárása, ezek fejlesztése.

Célcsoport: a fiatal, dinamikus csapatok.

Helyszín: a Bakony, Pilis vagy Bükk.

Csoportlétszám: maximum 15 fő.

Tematika, módszer: ez egy új, katonai professzión alapuló túlélőtréning, igazi kihívás, de filozófiájában nem militáns, csak a "forgatókönyv" katonai jellegű. A résztvevők először elsajátítják a küldetés végrehajtásához szükséges ismereteket; például a túlélőkés használatát vagy a kötélhíd építésének módját. Ezután a csapatnak egy lezuhant gép pilótáját kell térkép segítségével megtalálnia. A program mindkét napjának végén megbeszélik az aznapi eseményeket, levonják a tanulságokat.

Várható eredmény: nő a vezetői hatékonyság, javul a kooperáció, a rendszerszemlélet és a kommunikáció.

A tréning költségvetése: a tréning jellegétől és a létszámtól függ, de már 400 ezer forint/nap/csoporttól elérhető.

A cég csapatépítő filozófiája: maximális élményszerűség és szervezetfejlesztő hatás.

Equator Consulting Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Kft.

A program neve: Enter outdoor csapatépítő tréning.

Célja: Az együttműködés, így az információáramlás javítása, egy magasabb bizalmi szint elérése, a lojalitás növelése.

Célcsoport: közép- és felső vezetők.

Helyszín: Parádsasvár, Mátraháza.

Csoportlétszám: 16-20 fő.

Tematika, módszer: a tapasztalati tanulás: feladatok végrehajtása, "élmények" szerzése - tanulságok kis és nagy csoportban - analógiák felismerése a munkahelyi működésre vonatkozóan. A program outdoor jellegű, a 30-40 perces gyakorlatoktól az egész napos, nagyobb eszközigényű, akár erdei terepen végrehajtott gyakorlatokig.

Várható eredménye: tiszta képet kapnak szervezetük erőforrásairól, gyengeségeiről, a csoporton belüli problémákról, a résztvevők képességeiről, készségeiről, az őket motiváló, illetve hátráltató tényezőkről.

A tréning költségvetése: 1,2-2,5 millió forint.

A cég csapatépítő filozófiája: "Elveheted a gyáraimat, a pénzemet, de hagyd meg az embereimet, és kevesebb mint két éven belül ugyanott leszek, ahol ma." (Andrew Carnegie)

Fitz Roy Adventure Training

(FLC Consulting Kft.)

A program neve: Outdoor Training.

Célja: vezetőkiválasztás, a vezetői képességek fejlesztése, stresszkezelés, paradigmaváltások a gondolkodásban, az egyéni komfortzóna határainak a kitolása.

Célcsoport: nagyvállalati közép- és felső vezetők.

Helyszín: a megrendelővel egyeztetve, javasolt helyszín: Bakony.

Csoportlétszám: 15-20 az ideális.

Tematika, módszer: a klasszikus outdoorlehetőségek közül a konstrukciós, tájékozódási és kommunikációs feladatokat a megrendelővel közösen választják ki, a fejlesztendő képességeknek megfelelően.

Várható eredmény: az összetett munkahelyi viszonyokat modellezve átláthatóvá redukálják, majd alkalmassá teszik a felszínre került problémákat az utólagos elemzésre.

A tréning költségvetése: Néhány száz ezer forinttól.

A cég csapatépítő filozófiája: "Ahogyan egy labdarúgó-válogatott - amely ugyan nagyszerű játékosokból áll - sem nélkülözheti egy edzőtábor tapasztalatait, úgy a cégek nagy részének is javára válik egy tréning."

Greentage Group

A program neve: Vadon szava.

Célja: a cél csapat- és vezetői készségeket érinthet, a mód az, amely kiragadja a résztvevőket a hétköznapokból, "hétközévekből".

Célcsoport: akik engednének a kényelemből a természeti élményért.

Helyszín: Magyarország Szlovénia, Erdély, Ausztria erdői.

Csoportlétszám: 10-20 fő.

Tematika, módszer: elsősorban tájékozódási és stratégiai feladatokkal a természetben töltenek el két napot, sátorban vagy épített erdei menedékben alszanak.

A kalandterápia és élménypedagógia tapasztalati, élmény alapú módszereit használják. Beiktatnak olyan indoor élményeket is, mint a zenélés vagy az ízek birodalma.

Várható eredmény: a viselkedés, a képességek, a meggyőződés, sőt akár az identitás szintjén is érezhető változás.

A tréning költségvetése: a helyszíntől, létszámtól, technikától függően napi 500 ezer és 1,1 millió forint között.

A cég csapatépítő filozófiája: "Az ősi elemek segítségével arra inspirálunk téged, hogy harmóniába kerülj cégeddel, csapatoddal, önmagaddal, és hogy saját utadat járva elérd a céljaid."

Klub Rekreáció Sport és Rendezvényszervező Iroda

A program neve: Ókori olimpia, Bűntény a szállodában.

Célja: az élményszerűség, a kaland és az egymásrautaltság megjelenítése, a nagy kihívások leküzdésének megtapasztalása, az összetartozás élményének erősítése.

Célcsoport: az adott cégvezetés szándékainak megfelelően a cég összes dolgozója, a fizikaitól a felső vezetőkig.

Helyszín: Erdő, természetes vagy mesterséges víz, szállodák, bármilyen területre adaptálni tudják a programokat.

Csoportlétszám: 10-200 fő.

Tematika, módszer: olyan gyakorlatok elé állítják a résztvevőket, amelyek folyamatos döntési kényszert idéznek elő, kompromisszumkészséget és alkalmazkodást igényelnek.

Várható eredmény: a szükséges mértékű bizalom kialakulása, az egyénekben rejlő tartalékok mozgósítása, a felső vezetők erősebb összekovácsolása, vagy éppen egy jól működő csapat megjutalmazása.

A tréning költségvetése: 5000-50 000 forint/fő.

A cég csapatépítő filozófiája: emlékezetes, tanulságos és élményekben gazdag rendezvény létrehozása.

Merényi & Társai

Képzési és Tanácsadó Kft.

A program neve: Merényi teambuilding training.

Célja: erőt, energiát adni a hétköznapokra, kikapcsolni az egó káros, önrontó köreit, és ezzel összefüggésben erősíteni a csoportkohéziót.

Célcsoport: Minden olyan munkavállaló, akinek az energiaszintje alacsony.

Helyszín: Az outdoorelemektől függően magyarországi helyszínek.

Csoportlétszám: 8-80 fő.

Tematika, módszer: Az indoor- és a hőlégballonos repülés, kötélpályás lesiklás, vitorlázás és a hagyományos soft outdoor modulok alkalmazása a tréningeken.

A résztvevők lehetőséget kapnak rá, hogy új oldalukról ismerjék meg egymást, amely a későbbi közös munkájuk alapjául szolgálhat.

Várható eredmény: megvalósul a résztvevők motivációs szintjének növelése és a napi munka okozta feszültségek oldása, a testi és lelki regenerálódás.

A tréning költségvetése: 1-4 millió forint között.

A cég csapatépítő filozófiája: "A nem hétköznapi helyzetek megélésével lássunk magunk mögé, találjunk meg egy mélyebb dimenziót önmagunkban." (Osho)

Procreo Személyzetfejlesztési és Tanácsadó Iroda

A program neve: projektcsapatok létrehozásánál alkalmazható tréning a Drexler & Sibbet elméleti hátterével.

Célja: a hatékony munka feltételrendszerének kialakítása, világos feladat- és jogkörökkel, a csapatszellem építése, a "Mi"-tudat erősítése.

Célcsoport: önálló munkavállalók csoportja.

Helyszín: Igény szerint, de a munkavégzés helyszínétől távol!

Csoportlétszám: 8 és 12 fő között.

Tematika, módszer: prezentáció, játékos páros, csoportos gyakorlatok, moderált problémamegoldásra irányuló feladatok.

Várható eredmény: hatékonyságnövekedés, a motiváció és a belső kommunikáció területén érzékelhető azonnali változás, a konfliktusok száma csökken, az együttműködési készség nő.

A tréning költségvetése: 200 000- 280 000 forint/tréner/nap.

A cég csapatépítő filozófiája: a csapat több, mint a tagok összessége, teljesítménye nagyobb, mint a tagok teljesítményének összege.

Ám ehhez kell, hogy az emberek ne egymás mellett, hanem együtt, egymást segítve dolgozzanak.

Wanderlee Magyarország

Szervezetfejlesztő és Rekreációs Kft.

A program neve: Komplex csapatépítő tréning.

Célja: a csoport nyújtotta támogatásra építve a tagok személyes képességeinek kibontakoztatása, a munkatársak és a cég iránti elkötelezettségük növelése.

Célcsoport: különböző szervezeti egységek, vezetői és vezetői utánpótláscsoportok.

Helyszín: Magyarországon konferenciaszállókban, outdoorprogramoknál erdők és természetes vizek közelében, katonai terepeken, pl.: Szlovéniában, Ausztriában, Dél-Afrikában, Mallorcán.

Csoportlétszám: 8-30 fő.

Tematika, módszer: dramatikus tréningtechnikák, videós elemzés, GPS- és terepjárós túrák, barlangtúra, sziklamászás alkalmazásával az aktív közreműködésre építve.

Várható eredmény: javul a csoporton belüli együttműködés, hatékonyabbá válik a belső kommunikáció, krízishelyzetben eredményesebb a problémamegoldó képesség.

A tréning költségvetése: 14 000- 120 000 forint/ fő/nap.

A cég csapatépítő filozófiája: "Higgyük el, hogy együtt képesek vagyunk rá. Ha hisszük, ezzel kiérdemeljük, és el is érjük." (Jerry Gilles)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.