A Tesco, az Auchan vagy a Cora nyeri az árversenyt?
Az év végi igazi árverseny még ki sem bontakozott a budaörsi kereskedelmi arany háromszögben, de a szaloncukor árának esetében már meglepőek az eltérések a hipermarketek között - írja a Napi Gazdaság. A Mikulás-napi kellékeknél érződött, hogy a három hipermarketlánc tisztában van a konkurencia áraival: az összehasonlítható termékek esetében csak néhány forintos volt az eltérés, kivéve a szaloncukrot. A láncok gondosan ügyeltek arra, hogy több olyan terméket rakjanak a polcra, amely a szomszédos egységben nem kapható, ezzel tartva a kedvező árszínvonalat. Az árufeltöltők szerint ma még a csoki mikulásoké a főszerep, a hét második részében, ezüst vasárnapra már a tradicionális karácsonyi kellékek, a szaloncukrok és díszek foglalják el a bejáratok előtti akciós területeket, és senki sem szabhat gátat az év végi árverseny valódi megkezdésének. Mikulás-kellékekből az Auchan vonultatott fel több terméket, a csokoládémikulás-márkákban viszont a Tesco volt verhetetlen, míg a Cora az árakkal kápráztatott. Utóbbi szinte minden Mikulás-napi termékét néhány forinttal olcsóbban kínálta, mint konkurensei. (Napi.hu)


