BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Tesco, az Auchan vagy a Cora nyeri az árversenyt?

Az év végi igazi árverseny még ki sem bontakozott a budaörsi kereskedelmi arany háromszögben, de a szaloncukor árának esetében már meglepőek az eltérések a hipermarketek között - írja a Napi Gazdaság. A Mikulás-napi kellékeknél érződött, hogy a három hipermarketlánc tisztában van a konkurencia áraival: az összehasonlítható termékek esetében csak néhány forintos volt az eltérés, kivéve a szaloncukrot. A láncok gondosan ügyeltek arra, hogy több olyan terméket rakjanak a polcra, amely a szomszédos egységben nem kapható, ezzel tartva a kedvező árszínvonalat. Az árufeltöltők szerint ma még a csoki mikulásoké a főszerep, a hét második részében, ezüst vasárnapra már a tradicionális karácsonyi kellékek, a szaloncukrok és díszek foglalják el a bejáratok előtti akciós területeket, és senki sem szabhat gátat az év végi árverseny valódi megkezdésének. Mikulás-kellékekből az Auchan vonultatott fel több terméket, a csokoládémikulás-márkákban viszont a Tesco volt verhetetlen, míg a Cora az árakkal kápráztatott. Utóbbi szinte minden Mikulás-napi termékét néhány forinttal olcsóbban kínálta, mint konkurensei. (Napi.hu)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.