Ázsiai növekedésben bízik az Omnicom
Optimista ez évi indulásával kapcsolatban a világ legnagyobb kommunikációs holdingja, az Omnicom elnök-vezérigazgatója. John Wren ugyanakkor jelezte azt is: a jelenleg is zajló téli olimpiai játékok nem eredményeznek komolyabb forgalomnövekedést. Sőt, a vezető szerint a nyári németországi labdarúgó-világbajnokság miatt sem lesz jelentősebb erősödés a piacon.
A Magyarországon a BBDO-n, a DDB-n, a TBWA-n, az OMD-n és a Noguchi Porter Novellin érdekelt megacég nemrég publikált pénzügyi jelentése szerint jó évet zárt tavaly: az Omnicom árbevétele ugyanis 8 százalékkal, 10,5 milliárd dollárra emelkedett, míg nettó eredménye 9 százalékkal, 790 millió dollárra nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
Az eredmény növekedésében nagy szerepet játszott, hogy olyan ügyfeleket sikerült megnyerniük, mint a BMW vagy a Levitra. A regionális megoszlást tekintve Európa gyengén, Ázsia viszont jól teljesített az elmúlt 12-16 hónapban. A vezérigazgató szerint Ázsia 2006-ban is hasonló eredményt produkál, és reményei szerint erősödhet az Egyesült Államok piaca is.


