BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ázsiai növekedésben bízik az Omnicom

Optimista ez évi indulásával kapcsolatban a világ legnagyobb kommunikációs holdingja, az Omnicom elnök-vezérigazgatója. John Wren ugyanakkor jelezte azt is: a jelenleg is zajló téli olimpiai játékok nem eredményeznek komolyabb forgalomnövekedést. Sőt, a vezető szerint a nyári németországi labdarúgó-világbajnokság miatt sem lesz jelentősebb erősödés a piacon.

A Magyarországon a BBDO-n, a DDB-n, a TBWA-n, az OMD-n és a Noguchi Porter Novellin érdekelt megacég nemrég publikált pénzügyi jelentése szerint jó évet zárt tavaly: az Omnicom árbevétele ugyanis 8 százalékkal, 10,5 milliárd dollárra emelkedett, míg nettó eredménye 9 százalékkal, 790 millió dollárra nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest.

Az eredmény növekedésében nagy szerepet játszott, hogy olyan ügyfeleket sikerült megnyerniük, mint a BMW vagy a Levitra. A regionális megoszlást tekintve Európa gyengén, Ázsia viszont jól teljesített az elmúlt 12-16 hónapban. A vezérigazgató szerint Ázsia 2006-ban is hasonló eredményt produkál, és reményei szerint erősödhet az Egyesült Államok piaca is.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.