BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Népszerű a téli olimpia

Már a téli olimpia első napjaiban nőtt az MTV nézettsége az előző év hasonló időszakához képest. A négy évnél idősebbek, azaz a teljes lakosság körében 251 ezer fővel volt magasabb az adó átlagnézettsége, ez 52 százalékos emelkedést jelent. Fischer András, az MTV üzleti és termékfejlesztési igazgatója jelezte azt is: a reklámbevételeik is nőnek. Ennek várható összegét azonban nem árulta el. Kitért arra is, hogy a szponzorációs felületeket is nagymértékben vásároltak hirdető partnerek. Mindezek ellenére nem sikerül a jogdíj és a közvetítések költségét a reklámbevételekből kigazdálkodnia az MTV-nek.

Az olimpia nyitó ünnepségének becslések szerint világszerte mintegy kétmilliárdos nézettsége lehetett. Az amerikai NBC már most jelezte, hogy a népszerű esemény ezúttal is nagy üzletet jelent. A társaság az olimpia előtt 900 millió dollárért értékesítette a reklámhelyeket, miközben 613 milliót fizetett a sugárzási jogokért. Az NBC 70 millió dolláros profitot könyvelhetett el Salt Lake Cityben. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.