A SkyEurope Airlines, Közép-Európa vezető, alacsony költségekkel üzemelő diszkont légitársasága 2006. szeptember 22-én, pénteken este mutatta be azt a repülőgépet, amelyet egy 20 éves magyar egyetemista lány arca díszít majd.
Akár Európa 15 városában is találkozhatnak az utasok a magyar Benedek Róza Muriel arcával, aki SkyEurope repülőinek oldalára festve hirdeti majd, hogy érdemes Magyarországra repülni. A SkyEurope arcát a Miss Word Hungary 2006. évi versenyen kereste a légitársaság, ahol Magyarország 21 legszebb lánya közül választották ki, azt az egyet, aki a jövőben légitársaságot megszemélyesíti majd.
A SkyEurope szépségeket felvonultató flottájának harmadik tagja került most forgalomba. A Miss Austria és a világhírű Adriana Karembeu mellett, most a magyar szépség Muriel arcát is láthatják Európa szerte. Christian Mandl a SkyEurope Airlines vezérigazgatója elmondta, azért esett a választás Murielre, mert a cég arcának nemcsak szépnek, de kommunikatívnak is kell lennie. A 20 éves szépség filozófiát és kommunikációt tanul az ELTE budapesti karán.
Angolul, németül és franciául beszél, így a 21 lány közül ő volt a legideálisabb arra, hogy a jövőben képviselje Magyarországot SkyEurope többszázezer utazóközönsége előtt Korábban a SkyEurope szakemberei nyilvánosságra hozták azt a tapasztalatukat, amely szerint a szépség repülőjegyeket ad el, legalábbis ezt állították azok a divat és marketing szakemberek, akik elkészítették a SkyEurope új egyenruháját. A cég termékfejlesztési igazgatója Rlaph Preclik korábban elmondta, hogy a SkyEurope egy belga divatcéget bízott meg azzal, hogy olyan egyenruhát készítsen a légtársaságnak, amely fiatalos, lendületes mivolta mellett, alkalmas arra, hogy segítse felépíteni a "legszexisebb" légitársaság imázsát.
Mint ismert, a SkyEurope 2 éve már "kampányolt" egy magyar szépséggel. Akkor Laky Zsuzsa, akit 2003-ban Európa legszebb lányának választottak, a Magyar Turisztikai Hivatal országimázs kampány részeként hirdetette a magyar lányok szépségét, és segített a SkyEurope eladási statisztikáinak javításában is. Ugyanakkor a SkyEurope olyan kutatásokkal, eladási statisztikákkal is alá próbálja támasztani újszerű kommunikációs stratégiáját, amelyek már más piaci területeken beváltak. Így például köztudott, hogy a nőknek szóló lapokat is könnyebb eladni, ha a címoldalon egy híres, de csinos nő található, mint akkor, ha egy férfit tesznek a címlapra. VGO
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.