BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Humoros reklámra gerjednének a magyarok, de hiába: ritkán készülnek

Reklámban humorra és jó zenére várnánk mi magyarok, derül ki a Szonda Ipsos kutatásából, amely 1500 a 18 évnél idősebb fogyasztó válaszait dolgozta fel, és a reklámhoz való hozzáállást vizsgálta tudta meg Virág Zsolttól, a szervezet igazgatójától a Kreatív Online.

Ennek ellenére a megbízók és a reklámok készítői általában nem mernek bevállalni egy vicces reklámot. Ennek következménye, hogy a magyar reklámok zöme nem humoros. A hirdetők gyakran élnek azzal, hogy egy poént vagy egy jó geget humoristák szájába adják, tehát maga a film karaktere is vicces.. A UPC legújabb filmjeiben a Laboratory ötlete szerint Badár Sándor színész-humorista szerepel, míg a Tibi csoki reklámfilm-sorozatában Hajós András tűnik fel.

Kiderült az is, hogy a magyar fogyasztók szívesebben látnak kisbabákat reklámokban, mint dekoratív hölgyeket, és az egzotikus tájak is sokak érdeklődését váltják ki. A pénzügyi termékek reklámjait annak ellenére sem szeretik, hogy az elmúlt években jelentősen nőtt a reklámköltés ebben a szektorban. (Kreatív Online)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.