A távközlési csoport T-Mobile márkájáért felelős vezető ugyanis - mint ismert - január elsejétől az átalakuló anyacég lakossági üzletágáért felel majd. Ennek kapcsán kiemelte, a következő évtől két márkát képvisel majd az irányítása alá tartozó terület, a vezetékes hangot és internetet, valamint az internetes televíziózást egybefogó T-Home, valamint a mobilhangot, mobilinternetet és várhatóan a nem túl távoli jövőben a mobiltévét is magában foglaló T-Mobile márkát. Utóbbi márkán belül azonban a Magyar Telekom jövőbeni szervezeti felépítésének megfelelően felhasználó specifikus megosztás is bekövetkezik, vagyis a 10-nél több előfizetéssel rendelkező céges ügyfelek 2008-tól a T-Systems üzletágba kerülnek át.
Az idei piaci mozgásokat értékelve Winkler János pozitív fejleménynek minősítette, hogy a T-Mobile 44 százalék körül tudta stabilizálni részesedését, ami a teljes piacot tekintve az egy évvel korábbihoz képest 0,6 százalékos csökkenést, a használatban lévő SIM-kártyák piacán viszont közel egy százalékos növekedést jelent. Azt még pozitívabb fejleménynek tekintette, hogy eközben javítottak a jövedelmezőségen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.