BUX 41,248.02
-0.02%
BUMIX 3,923.59
-0.63%
CETOP20 1,919.28
-0.06%
OTP 10,505
+1.99%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-2.82%
-0.80%
ZWACK 17,200
+0.29%
0.00%
ANY 1,635
+2.83%
RABA 1,155
-2.53%
-0.44%
+3.13%
-3.05%
-0.46%
OPUS 193.6
+0.83%
+12.58%
-1.72%
0.00%
-2.51%
OTT1 149.2
0.00%
-1.95%
MOL 2,800
-0.99%
+0.50%
ALTEO 2,350
+0.86%
-6.09%
-3.92%
EHEP 1,600
+23.55%
+2.94%
-0.26%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-3.81%
-8.11%
0.00%
SunDell 39,800
0.00%
+0.94%
-0.75%
-1.44%
-1.41%
-0.31%
-3.35%
GOPD 12,500
0.00%
OXOTH 3,790
0.00%
-5.98%
NAP 1,218
-0.65%
0.00%
-4.15%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Rádiók fognak össze a rádióért

A legjelentősebb hazai kereskedelmi rádiók elindították az „Egy hullámhosszon” elnevezésű kezdeményezést, amelynek célja a rádiózás népszerűsítése a hirdetők körében.

Az alapítók egyúttal felhívják az ország valamennyi rádióállomását, hogy csatlakozzon az akcióhoz.

A kezdeményezést a Sláger Rádió, a Danubius Rádió, a Roxy Rádió, a 90.9 Jazzy, a radiocafé 98.6, a Gazdasági Rádió és a Pont FM 88.1 közösen indította el; a Rádió1 és a Magyar rádió nem vesz benne részt.

A kommunikáció az „Egy hullámhosszon” szlogen köré épül, amelyhez a résztvevők öt fázisban közös rádió spotokat gyártanak, és a kampányidőszakokban folyamatosan játsszák is azokat. A kezdeményezés a rádiós kampányon túl közös sajtóközleményeket, hírleveleket is alkalmaz. A tagok a kiemelt ügynökségeket a jövő év elején további hostess promócióval próbálják mozgósítani. A kezdeményezés első szakasza 2008. februárig tart, ezt a visszajelzésektől függően újabb kampány követheti.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek