A tejcsokoládé mennyiségben is megelőzte a nugátot, a húsvéti szezonális édességek tavalyi kiskereskedelmi forgalmában. A figurák közt nagyot javult a csokitojás pozíciója, a nyúl rovására. A változások oka, hogy a kisebb, elsősorban a nugát szegmensre koncentráló kisebb gyártók egy része kevesebbet értékesített 2007-ben, mint egy évvel korábban.
Ugyanakkor erősödni tudott több nagy gyártó, amely elsősorban minőségi tejcsokoládékkal célozta meg a vásárlókat. Az egyéb figurák, mint a bárány, csibe kacsa és mások részaránya 10 százalék alatt maradt. Némileg növekvő tendenciával.
A hagyományos csomagok részaránya tavalyelőttig növekedett, múlt évben viszont 10 százalék alá csökkent, mennyiségben is, értékben is. Szintén egyre kisebb részesedést értek el az ajándékkal kiegészített édesség-csomagok. Mennyiségben 4, értékben 11 százalék jutott rájuk, a legutóbbi adatok alapján.
Továbbra is a piac egyik fontos jellemzője, hogy nagyon koncentrálódik a hipermarketekre. Az eladott mennyiség 56 százaléka a legnagyobb eladóterű üzletekben talált vevőre az utóbbi két év során. A 401-2 500 négyzetméter közötti csatorna részaránya 25-ről 28 százalékra emelkedett, egyik évről a másikra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.