Az adózott eredmény 75 milliárd jenről 80,3 milliárd jenre (775 millió dolár), az árbevétel 11 százalékkal, 3500 milliárd jenre emelkedett. (A magyar érdekeltség eredményeiről leghamarabb májusban lesznek információink.)
A két húzópiac India és Európa volt. Indiában a verseny erősödésére kell számítani, itt a nagyobb riválisok - köztük a General Motors, a Honda és a Volkswagen - együtt mintegy hatmilliárd dolláros beruházást hajtanak végre. (A Toyota, amely Indiában kissé lemaradt, nemrégiben jelentette be, hogy 334 millió dolláros beruházással második gyárát is felépíti az országban.) A Suzuki manesari gyárban a kapacitás megháromszorzására készül, így itt jövőre már 300 ezer gépkocsit fognak gyártani.
Az esztergomi gyárban az idén már szintén 300 ezer autó a terv; a Suzuki 31,4 milliárd jenes beruházással tajföldön is épít egy gyárat.
A társaság az április 1-jén kezdődött üzleti évben 80 milliárd jenes adózott eredményre számít (a korábbi előrejelzés 80,3 milliárd jen volt).
A Suzuki részvényárfolyama csütörtökön 2,4 százalékkal gyengült (az eredményeket zárás után jelentették be).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.