BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Húzta a Louis Vuittont a túl erős euró

A világ első számú luxuscikkgyártója, a budapesti üzlete révén a magyar piacon is jelen lévő LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton az első negyedévben négymilliárd eurós árbevételt ért el, 200 millióval többet, mint egy évvel korábban. A társaság a Veuve Clicquot pezsgők és a Vuitton táskák árát egyaránt megemelte, hogy ellensúlyozza a túlságosan erős euró miatt elkönyvelt bevételcsökkenést. VG

Google News Világgazdaság
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.