A Nemzetközi Public Relations Szövetség, az IPRA szakmai zsűrije 52 ország több mint 400 nevezéséből választotta ki a 28 kategória legjobbjait. A Weber Shandwick az egyetlen magyar díjazott, egyben az egyedüli ügynökség a közép- és kelet-európai térségből, amely nyerni tudott kategóriájában. A díjkiosztó gála 2008. június 10-én lesz Londonban.
A Weber Shandwick budapesti irodája a SáGa Foods Zrt-vel közösen végzett válságkezelési munkáért kapta az elismerést. 2007 elején madárinfluenza-fertőzés tört ki az egyik legnagyobb brit pulykafarmon a Bernard Matthews húsipari cégnél, amely a SáGa anyacége. Félő volt, hogy a vírus angliai megjelenése veszélyt jelenthet a – fertőzésben egyébként nem érintett – hazai SáGa hírnevére nézve. A helyzet kezelésére a SáGa vezetői és a Weber Shandwick – amely 2005 októbere óta a SáGa PR-ügynöksége – közösen dolgoztak ki stratégiát. A gyors reakciónak köszönhetően a madárinfluenza magyar eredetéről szóló híreket sikerült hatékonyan megcáfolni, így a valótlan híresztelés nem okozott imázsvesztést Magyarország legnagyobb pulykahús-exportőre számára. „A brit madárinfluenza esetleges összekapcsolása a SáGával komolyan veszélyeztette a vállalatot – mondta el Tullner Attila, a SáGa vezérigazgatója – Azonnali, hatékony lépésekre volt szükség a negatív híresztelések elkerülésére. Az országos főállatorvos közreműködésével a helyzet gyorsan és egyértelműen tisztázódott, így a SáGa megőrizte jó hírnevét.”
Az IPRA zsűrije a díjazottak bejelentésekor első helyen emelte ki a Weber Shandwick válságkezelési kampányát. „Rendkívül elégedett vagyok, hogy olyan országokból is láttam nevezéseket, ahol a public relations viszonylag fiatal szakma” – nyilatkozott a zsűri elnöke, Michael Regester.
A budapesti iroda sikere mellett a Weber Shandwick nemzetközi hálózata négy további díjat nyert: a legjobb CSR program (Éhezés Elleni Segély Hete), a legjobb nemzetközi kampány („Szocsi 2014” – Pályázat a 2014-es Téli Olimpia megrendezési jogáért), a legjobb médiakapcsolati program (M.A.C. AIDS Alapítvány) és a legjobb technológiai kampány (Microsoft – Free Range Working) kategóriájában. Öt Golden World díjával a Weber Shandwick a legjobban szereplő ügynökség volt az IPRA mezőnyében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.