Az LVMH a portfóliószélesítés céljából vette meg a svájci gyártót, a már meglévő Dior és Tag Heuer óramárkák mellé. A vételárat nem hozták nyilvánosságra. A párizsi konszern Carlo Crocco, a Hublot alapítójának részesedése. A stratégiai célú felvásárlás másik célja, hogy bővítse az amúgy is növekvő távol-keleti keresletet az LVMH-órák iránt.
A Hublot a nyári labdarúgó Európa-bajnokság egyik hivatalos támogatója. A genfi székhelyű társaság 2007-ben 150 millió svájci frank árbevételt könyvelt el, a cég közlése szerint tavaly kiváló profitarányt értek el, pontos számokat azonban nem hoztak nyilvánosságra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.