Cégvilág

Reklámkampányt indít a jubiláló Coca-Cola

Július elsejétől reklámkampányt indít a Coca-Cola Magyarország Kft. a fő termékének számító Coca-Cola üdítőital további hazai népszerűsítésére.

Az akció apropóját az adja, hogy a termék gyártása negyven éve, 1968-ban kezdődött Magyarországon. A cég - derült ki a keddi tájékoztatón - a kampánnyal azt igyekszik hangsúlyozni, hogy a Coca-Cola nem tartalmaz hozzáadott tartósítószert és mesterséges aromákat. Ezt ugyanis a tapasztalatok szerint a hazai vásárlók jelentős része nem tudja.

A társaság ma két telephelyen - Dunaharasztiban és Zalaszentgróton - működik és több mint negyvenféle üdítőitalt gyárt, illetve forgalmaz. A vállalat tavaly 77,5 milliárd forintos árbevételt ért el, és ez kétszámjegyű növekedést takart az egy évvel korábbi forgalomhoz képest. A társaság - 20 százalék körüli részesedéssel - vezető szerepet tölt be a magyar üdítőitalpiacon.

reklámkampány Coca-Cola Beverages Magyarország Coca-Cola tarósítószer
Kapcsolódó cikkek