Cégvilág

Viszik a luxusórákat, mint a cukrot

A Timex Group Magyarország forgalma tavaly 15 százalékkal 300 millió forintra emelkedett - áll a társaság közleményében. Az amerikai Timex Group 1850-es évektől foglalkozik időmérők készítésével. Az amerikai cég hazai partnere a Timex Group Magyarország 1992 óta működik a magyar piacon.

A céghez tartoznak a Timex és a TX órák, valamint a Versace divatmárka neve alatt kapható órák is. A hazai cég eredményeiről Polovitzer Zoltán ügyvezető igazgató elmondta: A vállalat idén 10 százalékos árbevétel emelkedést célzott meg. A Timex forgalmának nagyrészét egyébként a mainstream kategóriába tartozó Timex divat- és lifestyle órák adják, ebben a piaci szegmensben a Timex a második Magyarországon a Casio mögött.

A teljes órapiacot tekintve a Timex a 4-5. helyen áll. A társaság sportórái egyelőre kisebb hányadát biztosítják a bruttó bevételnek, de szerepük folyamatosan növekszik. Ezen túl egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a felsőkategóriás órák közé tartozó TX órák, valamint a Versace időmérő szerkezetek is.

Versace TX órák Timex luxusórák
Kapcsolódó cikkek