Cégvilág

New York-ival rukkol elő a német divatcég

A nagy divatruházati láncok nyomdokaiba lépett a német New Yorker, amely nevéhez híven egy New York-i festőművész által tervezett kollekciót mutatja be áruházaiban idén ősszel.

Jim Avignon a “New Pop Art” stílus híve; nemcsak festőművész, hanem tervező, író és zenész is egyben; állandó szervezője az ad-hoc “Ki fél a barátságos kapitalizmustól?” elnevezésű alternatív partisorozatnak.

A művész kifejezetten a New Yorker számára limitált szériás pólókat, ingeket, dzsekiket, pulcsikat és kiegészítőket tervezett, megkülönböztető jegyei az egyedileg tervezett, feltűnő, akár a teljes felületet borító nyomatok. A kollekció darabjai a New Yorkernél már megszokott, 3390 és 10 290 forint közötti áron kerülnek forgalomba a magyar üzletekben.

Az eladásból befolyt bevételek egy részét a gyermekszegénység és más társadalmi problémák ellen küzdő intézmények részére ajánlja fel a művész és a New Yorker.

A New Yorker 25 országban 633 üzlettet működtet, s lsősorban a 12-35 éves fiatalokat célozza meg.

A népszerű tervezőkkel való együttműködés nem ismeretlen a divatláncoknál: a Hennes&Mauritz például Madonná, Stella McCartney-t és Karl Lagerfeldet kérte fel külön a cégnek szóló kollekció tervezésére.

Hennes&Mauritz New Yorker divatkereskedelmi lánc
Kapcsolódó cikkek