"Talán nem vesznek bútort, de éhesek" - A McDonald’s Kína meghódítására készül
"A McDonald’s vásárlói talán nem vesznek bútort mostanában, de azért éhesek" – összegezte a Reutersnek Brian Durkin, a cég kínai fejlesztésekért felelős menedzsere. Durkin szerint az új szolgáltatások, például az éjjel-nappali kiszolgálás, az olcsó menük egyensúlyban tartják az étteremláncot a válság ellenére is.
Az étteremlánc – riválisaihoz hasonlóan – érezhetően profitál a válságból, januárban a cég 7,1 százalékkal növelte eladásait világszerte. A McDonald’s két hete kezdett intenzív kampányba Kínában, amelynek részeként legtöbb terméküket a tíz évvel ezelőtti áron adják. A menedzser tájékoztatása szerint három év alatt ötszáz üzletet nyitnak az ázsiai országban, egységenként ötven-hatvan fős személyzettel. Globálisan a vállalat idén 175 új egységet indít el és tízezer fővel növeli jelenlegi hatvanezres állományát.