A távközlési csoportnál elhatározott ügyfélprofilú szervezetátalakítás jelentős márkaegyszerűsítéssel járt együtt, a korábbi technológiánként használt számtalan márka három ernyőmárka - a T-Home, a T-Mobile és a T-Systems márka alá került. Ebből a lakossági üzletág irányítása alá az első kettő tartozik. A márkakonszolidáció másik komoly hozadéka, hogy ennek révén már piacra lehetett lépni a több szolgáltatást egy előfizetői csomagban kínált ajánlatokkal is.
Az elmúlt egy év alatt több új otthoni felhasználóknak szóló szolgáltatást vezetett be a cég, köztük is elsőként a műholdas televíziózást, ami várakozáson felüli növekedést ért el, az előfizetők száma elérte a 120 ezer főt. Lendületet kapott a korábban igen nyögve nyelősen induló internet alapú televíziózás is, az ügyfelek száma jelenleg 50 ezer fő.
A beruházások legköltségesebb, de egyben leginkább előremutató területe a valódi szélessávú szolgáltatásokhoz szükséges optikai hálózat építés, ami a cég számítása szerint háztartásonként átlagosan 50 ezer forintba kerül.Ezzel a technológiával elvileg már mintey 120 ezer háztartást érnek el, az év végéig 165 ezer a terv, de a tényleges előfizetők száma a nemzetközi gyakorlatnak megfelelően itthon is nagyjából 10 százalék, mivel manapság itt a legkiélezettebb a verseny. További részletek a holnapi Világgazdaságban