Tovább terjeszkedik a Penny Market
Szeptember közepén Kunhegyesen, október 15-én pedig Egerben adott át új üzletet a Penny Market diszkontlánc. A két, egyenként 750 négyzetméteres áruházzal a hálózat már 176-ra emelte boltjainak számát, ezáltal a legnagyobb bolthálózat a diszkontpiacon – áll a társaság közleményében.
A két üzlet közös jellemzője, hogy frekventált helyen, közel a városközponthoz található, így könnyen megközelíthető. Az ünnepélyes szalagátvágás után azonnal megkezdték működésüket. A kunhegyesi és az egri új Penny bolt közel öt hónap alatt épült fel, külső kialakításában követi a megszokott dizájnt, az indulókészlet összetétele pedig nagyvárosi igényekhez alkalmazkodik. A vállalatnak indulása óta célja, hogy mindenütt megfeleljen a helyi vásárlói igényeknek, éppen ezért az áruk több mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik.
A Penny Market Magyarország a németországi Rewe csoporthoz tartozik. Az élelmiszerdiszkont-lánc első hazai áruházát 1996. június 6-án nyitotta meg Szentesen. A lánc indulása óta 176 áruházat létesített, ennek révén vezető pozícióra tett szert a diszkontpiacon. Üzletpolitikájának lényege, hogy tartósan alacsony árakkal optimális ár-érték arányt biztosítson a vásárlóknak. Az átlátható, a napi szükségletekhez igazodó áruválasztékot heti rendszeres akciókban kínálják, ezekben túlnyomórészt magyar termékek szerepelnek. A bolthálózat országos lefedettségű, a cég hálózatfejlesztési célkitűzéseinek megfelelően középtávon összesen 250 üzletből álló lánc megvalósítását tervezi. Az Alsónémediben található logisztikai központja mellett a cég a múlt év végén nyitotta meg második raktárbázisát Karcagon, a nagyjából 3,4 milliárd forint értékű beruházás közel tíz hónap alatt valósult meg. VG


