Cégvilág

Az Opel vezére győzelmi programot hirdetett

Nick Reilly első alkalommal küldött személyes üzenetet az Opel dolgozóinak a vállalat vezérigazgatójaként. A nemrég megválasztott menedzser leszögezte: a német autógyárnak a gyenge piacon is vezető szerepet kell betöltenie.

Nick Reilly az Opel dolgozóihoz intézett üzenetében leszögezte: az Opelnek és a Vauxhallnak egyértelmű győztessé kell válnia, a vállalatnak pedig profitot kell termelnie. Reilly megfogalmazása szerint az Opel termékeinek segítségével megvalósítsa a Wir leben Autos szlogent és költségeinek csökkentésével a gyengébb piacon is profitábilis lesz.

Ami a modelleket illeti, Reilly dicsérte az összkerékhajtású Insigniát és az új Astrát, de emlékeztetett arra, hogy egyes területeken, így a mini szegmensben, a hibrid- és elektromos autók piacán eddig nem tudtak vezető szerephez jutni. Mint mondta, ezen a lehető leghamarabb változtatni akarnak és az új termékek mellett nagy figyelmet fordítanak a márka pozitív imázsának fenntartására.

Ehhez egymást kölcsönösen tisztelő munkaerőre van szükség, Reilly kiemelte, hogy a fejlesztésekben fontos szerepet szán a szakszervezeteknek, ahogyan azt mindig is tette karrierje során. Reilly kiemelte, hogy a siker érdekében – az eddigiekkel ellentétben – Európában kívül is sikert kell elérniük, annak ellenére, hogy az erős euró nem segít ebben.

A vezérigazgató hangsúlyozta, hogy 2010 rendkívül nehéz év lesz, a nyugat-európai autópiacon 1,5 millióval kevesebb autó kel el mint tavaly, holott már a 2009-es év is gyenge volt. A költséghatékonyság érdekében Reilly bejelentette, hogy felére csökkentik a megbeszélésekkel és jelentések készítésével töltött időt. Mint mondta, az Opel egyetlen országban és egyetlen termékével sem lehet veszteséges.

termék Reilly Astra Insigna gyár Opel
Kapcsolódó cikkek