BUX 41,779.48
+0.74%
BUMIX 3,950.99
+1.32%
CETOP20 1,976.81
+0.33%
OTP 9,904
-3.75%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+1.14%
-0.61%
ZWACK 17,050
0.00%
0.00%
ANY 1,620
+1.25%
RABA 1,180
+2.16%
-4.29%
-0.24%
+6.16%
-0.92%
OPUS 188.8
+2.61%
+11.11%
-0.74%
0.00%
+2.74%
OTT1 149.2
0.00%
+3.54%
MOL 2,700
-0.59%
0.00%
ALTEO 2,390
+1.70%
-9.09%
+0.40%
EHEP 1,590
+4.95%
0.00%
+0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-1.20%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
-0.47%
0.00%
+1.48%
+5.71%
+4.38%
+2.48%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
+4.09%
NAP 1,190
+1.54%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Másodpercenként 600 üzenetet közvetít a Twitter

A mikroblog oldalon naponta mintegy 50 millió üzenet jelenik meg, vagyis másodpercenként csaknem 600 üzenetet küldenek a felhasználók.

A Twitter sikerét jól mutatja az üzenetek számának ugrásszerű növekedés. Az indulást jelentő 2007-es évben mindössze 5 ezer üzenet, „tweet” haladt át a rendszeren naponta. 2008-ban már 300 ezer üzenet érkezett minden nap, jelenleg pedig mintegy 50 millió mikroblog bejegyzés kering a Twitteren naponta.

Ráadásul a portál elemzői szerint ez a szám nem is takarja teljes mértékben a forgalmat, hiszen nem számítanak bele például a kereséssel megtekintett tweetek. Sean Garrett, a Twitter kommunikációért felelős alelnöke a Telegraph-nak elmondta: az üzenetek 20 százaléka, vagyis másodpercenként mintegy 83 bejegyzés termék vagy márka nevét tartalmazza.

Ugyanakkor a Twitter felhasználók aktivitás még mindig messze elmarad a YouTube látogatóiétól. A világ legnépszerűbb videómegosztója naponta egy milliárd videót kezel vagyis, a látogatók mintegy húszszor annyi videót néznek meg, mint amennyi üzenet a Twitteren érkezik. A Facebookon pedig naponta 8 milliárd másodpercet töltenek a netezők és 1 milliárd üzenetet küldenek a közösségi portál segítségével.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek