BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A saját márkás és az akciós termékek is okozzák a kiskereskedelem mélyrepülését

Számos kiskereskedelmi cég az előremenekülés útját választja és bővít. A hét témájaként a kiskereskedelem első féléves folyamatait vettük górcső alá – idehaza és az Európai Unióban.

A hazai cégek nemcsak a szűkülő keresletet, hanem a tudatosabb vásárlást és így a saját márkás, illetve akciós termékek részarányának a növekedését is „okolják” a kiskereskedelmi adatok mélyrepüléséért.

A kiskereskedelem egyébként már a válság előtt elkezdett zsugorodni. De nem minden szegmense.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.