Cégvilág

Őszi hajsza indult a tévénézőkért

A nyári uborkaszezonra jellemző ismétlések után ősszel új műsorokkal, saját gyártású produkciók tömkelegével harcolnak a kereskedelmi tévécsatornák a nézők kegyeiért, az adók ilyenkor költik el a programokra szánt egész éves költségvetésük nagy részét.

A tévék számára a következő hónapok számítanak kereskedelmi szempontból a legfontosabb időszaknak, az őszi programstruktúra sikerén az egész éves eredményük is nagyban múlhat. A szakmabeliek szerint az idei év is különösen nehéz a televíziós piac számára.

„Három új produkcióval készültünk az őszi szezonra, ezek közül az X-Faktor már el is indult, hamarosan kezdődik az I Love Gjonny című műsor, a harmadik újdonságunk pedig a hét év után újrainduló ValóVilág lesz” – mondta lapunknak Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.

A TV2 is számos műsorral készült az őszre. „Három jól bevált fő pillérre épít az őszi műsorstruktúránk: a már bizonyított sikerműsorokra, az új produkciókra, illetve a népszerű információs műsorokra” – mondta a Világgazdaságnak Kiss Péter, a TV2 programigazgatója

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

tévénézők műsorok tévék
Kapcsolódó cikkek