BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Őszi hajsza indult a tévénézőkért

A nyári uborkaszezonra jellemző ismétlések után ősszel új műsorokkal, saját gyártású produkciók tömkelegével harcolnak a kereskedelmi tévécsatornák a nézők kegyeiért, az adók ilyenkor költik el a programokra szánt egész éves költségvetésük nagy részét.

A tévék számára a következő hónapok számítanak kereskedelmi szempontból a legfontosabb időszaknak, az őszi programstruktúra sikerén az egész éves eredményük is nagyban múlhat. A szakmabeliek szerint az idei év is különösen nehéz a televíziós piac számára.

„Három új produkcióval készültünk az őszi szezonra, ezek közül az X-Faktor már el is indult, hamarosan kezdődik az I Love Gjonny című műsor, a harmadik újdonságunk pedig a hét év után újrainduló ValóVilág lesz” – mondta lapunknak Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója.

A TV2 is számos műsorral készült az őszre. „Három jól bevált fő pillérre épít az őszi műsorstruktúránk: a már bizonyított sikerműsorokra, az új produkciókra, illetve a népszerű információs műsorokra” – mondta a Világgazdaságnak Kiss Péter, a TV2 programigazgatója

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.