Cégvilág

Kétmillió háztartásba érkezhet meg a DigiSport

A Digi szemet vetett a SportKlubra, amelynek fő értékét az jelenti, hogy több mint kétmillió magyarországi háztartásban elérhető. A DigiSport ezzel a húzással egyből bekerülhetne a UPC, a T-Home és a Fibernet kínálatába is.

A Marketing & Média információi szerint a Digi megvásárolná az IKO-tól a SportKlub magyar és román nyelvű változatát. A megállapodásban mindkét fél érdekelt lehet. A Digi által indított DigiSport egyelőre nem tudott igazi áttörést elérni a magyar piacon, a cég műholdas és kábeles hálózatán közel 600 ezer háztartásban elérhető ugyan, azonban a konkurens nagy szolgáltatók kínálatába egyelőre nem tudott bekerülni.

A sok nézőt érdeklő sportjogokért komoly küzdelmek folytak az elmúlt években, amelynek legnagyobb vesztese a SportKlub lett, amely több jogot is elvesztett, főleg a futball területén szenvedtek el érzékeny veszteségeket. Az IKO 2009-ben meg is szüntette a focira szakosodott SportKlub+ csatornát.

A DigiSporttal ellentétben azonban a 2006-ban indult SportKlubnak erős pozíciói vannak a kábeles és műholdas szolgáltatóknál, több mint kétmillió hazai háztartásban elérhető, nézettsége viszont elmarad fő versenytársaitól a Sport1-Sport2 párostól. Amennyiben létrejönne az üzlet, a Digi minden bizonnyal összevonná a két televíziót, így a sportcsatornája egyből bejutna a legnagyobb szolgáltatókhoz, a UPC-hez, a T-Home-hoz és a FiberNethez is. A fentiekkel kapcsolatban megkerestük a Digi magyarországi képviselőjét, Kosik Kristófot, aki nem tudott a kérdéseinkre érdemben reagálni, mondván, hogy a DigiSport ügyeit a cég romániai központjában intézik.

Marketing & Média sport2 sport klub digisport Digi RTL Sport1 szolgáltató IKO
Kapcsolódó cikkek