A Rákosi-csoport és az Infocenter közös irányítása alá kerülhetett a Videovox Production Műsorgyártó Kft., az IKO Műsorgyártó Kft. és az IKO Sales House Kft. azzal, hogy üzletrészeinek 50%-át megszerezte az Infocenter.
A tranzakció eredményeként az eddig csak a hetilapkiadásban (Heti Válasz elnevezésű hetilap kiadása, hirdetési felületeinek értékesítése) érdekelt Infocenter-csoport médiapiaci érdekeltségei bővülnek, hiszen az IKO Holding-on keresztül 31%-os tulajdonosa lesz az RTL csoportnak, valamint - a televíziós műsorok készítése és értékesítése, valamint az azokhoz kapcsolódó reklámidő értékesítése, emellett kültéri plakát felületek értékesítése terén aktív Rákosi csoporttal együtt - közös irányítójává válik a magyar nyelvű televíziós műsorokat gyártó IKO M és Videovox társaságoknak, valamint a televíziós hirdetési megoldásokat kínáló IKO SH-nak.