Cégvilág

A Class FM vezet, de Bochkorékat nem tudja legyőzni

Novemberben a 15-49 évesek körében országosan a Class FM volt a leghallgatottabb rádió – derül ki az Ipsos-GfK Rádiós felméréséből. Azonban a vetélytárs Neo FM reggeli műsorát többen választották a múlt hónapban.

A legnagyobb kereskedelmi rádiók közt szoros versenyt mutatott ki a felmérés a 15-49 éves korcsoport körében. Novemberben a napi átlagot tekintve a Class FM megelőzte vetélytársát a Neo FM-t. A dobogó harmadik helyezettje, a Juventus jelentősen lemarad a két legnagyobb kereskedelmi rádiótól. A MR1-Kossuth Rádió csak minimális mértékben maradt el a ranglista harmadik helyezettjétől.

A rádióhallgatók számának szinten tartása mellett novemberben jelentősen bővült a rádióhallgatással eltöltött idő. A teljes magyar lakosság körében továbbra is a reggeli időszak számít a csúcsidőszaknak. Az előző havi maximális 24 százalékos elérést jelentősen felül múlva a lakosság közel 30 százalékát érték el a rádiók ebben az idősávban.

A csúcsidőszaknak számító 6 és 10 óra közötti idősávban azonban a 15-49 évesek körében jelentős fölénnyel a Neo FM reggeli műsora vezette a hallgatottsági listát vetélytársa a Class FM előtt. A harmadik helyre szorult MR1-Kossuth Rádió alig a felét érte el a kereskedelmi rádiók hallgatottságának ebben az idősávban.


Class FM MR1-Kossuth Rádió NEO FM hallgatás rádió
Kapcsolódó cikkek