BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Class FM vezet, de Bochkorékat nem tudja legyőzni

Novemberben a 15-49 évesek körében országosan a Class FM volt a leghallgatottabb rádió – derül ki az Ipsos-GfK Rádiós felméréséből. Azonban a vetélytárs Neo FM reggeli műsorát többen választották a múlt hónapban.

A legnagyobb kereskedelmi rádiók közt szoros versenyt mutatott ki a felmérés a 15-49 éves korcsoport körében. Novemberben a napi átlagot tekintve a Class FM megelőzte vetélytársát a Neo FM-t. A dobogó harmadik helyezettje, a Juventus jelentősen lemarad a két legnagyobb kereskedelmi rádiótól. A MR1-Kossuth Rádió csak minimális mértékben maradt el a ranglista harmadik helyezettjétől.

A rádióhallgatók számának szinten tartása mellett novemberben jelentősen bővült a rádióhallgatással eltöltött idő. A teljes magyar lakosság körében továbbra is a reggeli időszak számít a csúcsidőszaknak. Az előző havi maximális 24 százalékos elérést jelentősen felül múlva a lakosság közel 30 százalékát érték el a rádiók ebben az idősávban.

A csúcsidőszaknak számító 6 és 10 óra közötti idősávban azonban a 15-49 évesek körében jelentős fölénnyel a Neo FM reggeli műsora vezette a hallgatottsági listát vetélytársa a Class FM előtt. A harmadik helyre szorult MR1-Kossuth Rádió alig a felét érte el a kereskedelmi rádiók hallgatottságának ebben az idősávban.


Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.