BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Árharc az autójavítók között

A Bosch bővül, a márkaszervizek száma pedig folyamatosan csökken

A Medián piackutató 2010-es felmérése szerint az elmúlt két évben jelentősen esett a márkaszervizt választók aránya, akik inkább a diplomások, a budapestiek és a legmagasabb jövedelműek közül kerülnek ki. Az autó otthoni javítására pedig az alacsonyabban iskolázottak, a kisebb jövedelműek és az 50 évesnél idősebbek vállalkoznak nagyobb arányban. A kettő között vannak a független szervizek, közülük választja ki franchise-partnereit a szervizhálózatának újbóli bővítésébe kezdett Bosch. A cégnél a szervizek forgalma folyamatosan nő, és az idén meghaladhatja a válság előtti szintet. Elszabadult az árverseny is az autószervizek között, és ebben láthatóan a válság előtti hatalmas beruházási hiteleiket nyögő hivatalos márkaszervizek állnak vesztésre. Ma ugyanis 10 ezer márkaszerviz-alkalmazottra mintegy 40 ezer fekete munkahely jut. 7. oldal

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.