Az Európai Fogyasztói Központok Hálózata (ECC-Net) tegnap 23 uniós ország 27 repülőterén tartott kampányt a légi utasok jogairól – számolt be Kriesch Attila, az Európai Fogyasztói Központ magyarországi igazgatója sajtótájékoztatóján a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Az igazgató elmondta, tavaly a hozzájuk érkezett 71 ezer panaszból 15 ezer volt kapcsolatos a légi közlekedéssel. A hálózat egyébként a határon átnyúló fogyasztói panaszokat karolja fel és jár el a panaszosok nevében. Az idén eddig Magyarországon 2,5 millió forint értékben jutottak hozzá a panaszosok a követeléseikhez az ECC-Net közvetítésével. A magyar szervezet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság keretében működik. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.