A Volvo Car Corporation a második negyedévben 33 milliárd svéd korona értékesítési árbevétel mellett 600 milliós üzleti eredményt ért el. Az értékesítési árbevétel 3,5 milliárd, az elért eredmény pedig 170 millió koronával múlta felül az előző év azonos időszakit – közölte a Volvo Autó Hungária Kft. az MTI-vel. A javulás az eladások növekedésének és a bővített termékkínálatnak volt köszönhető, a terjeszkedési tervek finanszírozási költségei, valamint a kedvezőtlen árfolyamhatások azonban valamelyest csökkentették a nyereséget. A társaság Magyarországon is növelte eladásait, és a prémium kategóriában megőrizte második helyét a rangsorban. A Volvo Autó Hungária 299 gépkocsit értékesített a második negyedben Magyarországon, 37,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. VG