Nem politikai kommunikáció, de nem is piaci marketing – a közszolgáltató szervek kommunikációja olyan terület, amelyet eddig nemigen derítettek fel az ügynökségek és tanácsadó cégek. Ezt észlelte és használta ki a Young & Partners, amely három év alatt speciális modellt dolgozott ki a szektor számára.
A hazai piacon egyedülállónak tekinthető stratégiát több szervezetnél bevezette Kuna Tibor cége, a Young & Partners ügyvezetője komoly fejlődési potenciált lát az ágazatban. A speciális piac lehetőségeit jól ki tudja használni a Young & Partners, mivel a riválisok többsége "konzerv" stratégiákkal fordul a közszolgáltatókhoz, ami nem alkalmazható ebben a szektorban.
Ugyanakkor a Young & Partners tapasztalatai szerint az alulról építkező, az átlagember számára érthető kommunikáció eredménye hamar jelentkezik, a siker pedig arra sarkallja a szervezeteket, hogy folytassák a munkát. "A sikernek mindig van gazdája" – fogalmaz Kuna Tibor, hozzátéve, hogy az általuk "felkarolt" szervezetek többsége megmarad az együtt kidolgozott úton és nem csak a stratégia megalkotásában, hanem kivitelezésében is igénybe veszi a segítségüket.
Ami a jövőt illeti: a Young & Partners 2012-2013-ban egy új európai országra terjeszti ki tevékenységét, hogy melyik államról van szó, azt egyelőre nem árulta el az ügyvezető.