imázs

Már nem kék a Nokia, majdnem hatvan év után lecserélik a logót és a színt

Az agresszív növekedési stratégiát illusztrálnák a változásokkal.
2023.02.26. 15:19 Olvasási idő: 4 perc

Csárda, puszta - Nem sikerült javítani a szomszédi imázsunkon

A Magyar Turizmus Zrt. 2011 végén és 2012 elején vizsgálta a lakosság utazási szokásait és Magyarország mint turisztikai desztináció imázsát Horvátországban, Szerbiában és Szlovéniában.
2012.06.26. 14:33 Olvasási idő: 0 perc

Made in Germany, minden mennyiségben

Kiemelkedő hírnévnek örvendenek a német - vagy akár német hangzású - márkák, amelyek iránt különösen súlyos időkben nagy a kereslet - tűnik ki összeállításából.
2011.10.27. 13:50 Olvasási idő: 0 perc

Tovább fejleszt a Young & Partners

Jelentős változást hozott több közszolgáltató cég kommunikációjában a Young and Partners által megalkotott modell, amelyet mostanra már többek között négy regionlis vízmű, a Magyar Energia Hivatal, valamint az Országos Egészségbiztosítási Pénztár is használ.
2011.09.27. 16:11 Olvasási idő: 0 perc

Budapesti imázs: nem szabad megszűntetni a romkocsmákat

Egyebek mellett a Rákóczi út és a Kossuth Lajos utca, valamint a Nemzetközi Hajóállomás rendbehozatalát kéri a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége (MUISZ). A Budapest beutaztató turizmusát leginkább nehezítő tényezőkről szóló anyagot a főváros új vezetésének, a Széchenyi terv vitaanyagához tett javaslataikat pedig a Nemzetgazdasági Minisztérium turizmusért felelős államtitkárának küldték meg - írja a Turizmus Panoráma Bulletin.
2011.01.12. 08:44 Olvasási idő: 0 perc

Mézeshetek után kiábrándulás: új állásnál is elkerülhetetlen

Álláskeresők és munkaadók: folyamatosan elkommunikálnak egymás mellett
2010.11.17. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Debrecen imázsa a legvonzóbb

A megyei jogú városok közül Debrecen, a nagyvárosok közül Gödöllő, a kisvárosok körében pedig Balatonfüred imázsa a legvonzóbb a 2009-es médiamegjelenések alapján – legalábbis az Image Factory és az Observer Budapest Médiafigyelő közös rangsorolása szerint.
2010.09.14. 15:53 Olvasási idő: 0 perc

Márkák és vállalatok pozíciója: Az imázs legfontosabb tényezői

A nemzetközi Superbrands szervezet minden évben kitünteti a legjobb és legerősebb termék-márkákat, illetve vállalatokat; idén 82 országban adják át a díjakat, Magyarországon ebben az évben ötödik alkalommal
2009.08.15. 10:10 Olvasási idő: 0 perc

Több a munka, de kisebb a jövedelem

2009.05.26. 00:00 Olvasási idő: 0 perc

Libamáj: 15 helyett 200 milló kellene az imázs helyreállításához

15 millió forinttal támogatja a hízott libamáj pozitív imázsának visszaállítását az Agrármarketing Centrum.
2008.11.19. 11:23 Olvasási idő: 0 perc