Cégvilág

Hivatalos: indul a Lidl mobilszolgáltatása itthon

Saját márkás mobilszolgáltatást indít a Lidl áruházlánc, a február 1-jétől elérhető szolgáltatáshoz a Magyar Telekom adja a hátteret, így a hálózatot is.

A szolgáltatás a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton elérhető lesz. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat kínál, prepaid - előre fizetett kártyás- konstrukcióban. A telefon portfóliót alap-, és középkategóriás termékek alkotják. A közlemény idézi Grósz Jenőt, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnökét, aki elmondta: a mobilszolgáltatás elindításával az a céljuk, hogy meglévő vásárlóiknak minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsanak.

Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese kifejtette, hogy a társaság nagy lehetőséget lát a Lidllel való együttműködésben. A Lidl Németországban már rendelkezik tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltő kártyás ajánlatokat értékesít, amelyek hang és adatszolgáltatást egyformán tartalmaznak.

A magyar piacon más cégek is megjelennek virtuális szolgáltatásokkal. A Tesco és a Vodafone tavaly szeptemberben jelentette be, hogy fele-fele arányú tulajdonlással alapított közös vállalatot Tesco Mobile néven mobil szolgáltatások nyújtására. A cég szintén virtuális mobiltelefon és internet szolgáltató (MVNO) lesz, olyan társaság, amely mobil szolgáltatást nyújt saját hálózati infrastruktúra, így saját frekvencia nélkül. A mobilszolgáltató a Vodafone hálózatát bérli., a közös szolgáltatás várhatóan 2012 első felében indul az akkori bejelentés szerint.


 

mobilszolgáltatás kártyás Lidl prepaid Tesco
Kapcsolódó cikkek