A válság lecsapott az olyan kisvállalkozásokra is, mint amilyen a szekszárdi Jeromos-Fa Kft. A cég ügyvezetője, Darvasi József elmondta, hogy a korábbi években tapasztalt érdeklődés és vásárlás, ha nem is töredékére, de jelentősen csökkent.
– Idejönnek a vevők, végignézik a termékeinket, aztán sokan elköszönnek és betérnek a multihoz: ott veszik meg a minőségében gyengébb, ám egyúttal olcsóbb árucikkeket – ismertette a gyakran ismétlődő helyzetet az igazgató. – Egyet tehetünk, hogy álljuk a versenyt: még jobban elébe megyünk az igényeknek, gyalulunk, fűrészelünk, lehetőség szerint minden kívánságot teljesítünk: már ami a profilunkat, a belsőépítészetet, az építőanyag-forgalmazást, a mennyezetburkolást avagy a falburkolást illeti.
Darvasi József előtt nem ismeretlen a pályáztatás, több ilyen lehetőséggel már élt is a cég, ám az áttörés ezen a vonalon még várat magára. Az ügyvezető úgy látja, hogy jobbára azoknak terem babér, akik közelebb ülnek a tűzhöz. Ez persze azt is jelentheti, hogy a nagyobb gyakorlattal rendelkező cégeknek valószínűleg jobbak az esélyeik.
A derűlátó természettel megáldott igazgató mindenesetre bízik: nemcsak magában, hanem abban a nívóban és márkanévben, melyet cége fémjelez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.