BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kereskedelmi márkás élelemre 320 milliárd

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 320 milliárd forintot költöttek a fogyasztók tavaly, háztartási vegyi árukra és kozmetikumokra pedig 50 milliárd forintot – állaptotta meg a Nielsen piackutató. Az eladott áru mennyiségét tekintve a láncok saját márkáinak piacrésze stabilan 35 százalék volt. A diszkontcsatornákban játsszák a legnagyobb szerepet a láncok saját márkái: élelmiszernél értékben 62 százalék jutott rájuk tavaly, míg a háztartási vegyi árunál és kozmetikumnál 56 százalék.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.