BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Emelkedőn a Szentkirályi

Az elmúlt évben 13 százalékkal, 6,05 milliárd forintra növelte árbevételét a Szentkirályi Ásványvíz Kft. annak eredményeként, hogy 12 százalékkal, 161 millió liter fölé emelte értékesítését. Igaz, a bázisévben, 2010-ben több mint 300 millió forinttal csökkent a cég árbevéte, ugyanakkor szintén tavalyelőtt 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját.

Tavaly pedig 300 millió forintot fordított a társaság az üdítőitalgyártás elindításához szükséges technikai háttérre, és arra, hogy csökkentették a kupakok és palackok tömegét, így közel 300 tonnával kevesebb műanyagot használtak föl. A cég 2011-ben nem emelte árait, ám a beruházások miatt az üzemi eredmény nem érte el az egy évvel korábbi felét.

Balogh Levente, a társaság tulajdonos-ügyvezetője ugyanakkor hozzátette: „Részben annak köszönhetjük, hogy tavaly mind az árbevételt, mind az eladott mennyiséget sikerült növelni, hogy jelentősen bővítettük az úgynevezett HoReCa, vagyis a vendéglátó-ipari értékesítést.”

A vállalat tavaly létrehozott kereskedői osztálya elérte, hogy egy év alatt 117 százalékkal nőtt a Szentkirályi termékeket vásárló egységek száma, ez éves összesítésben 19 százalékos mennyiségi és 46 százalékos árbevétel-emelkedést eredményezett. Ennek nyomán a vállalat a tavalyi 6,05 milllárd forintos árbevételnél 14 százalékkal magasabb összeg elérését tervezi ebben az évben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.