A düsseldorfi székhelyű, 33 országban (köztük hazánkban) jelen levő Metro csoport árbevétele 0,8, adózott nyeresége 2,1 százalékkal – 66,7 milliárd, illetve 741 millió euróra – csökkent tavaly. Ehhez hozzájárult a vártnál gyengébb karácsonyi forgalom, a németországi Cash & Carry lánc szűkítése és a franciaországi Saturn áruházak eladása. Az év végéig így is 2,6 százalékkal, 2187-re nőtt áruházainak száma, ebből közel 900-at működtetett a Media-Saturn üzletág. Az idén főleg hatékonyságjavítással kíván forgalmat növelni a cégcsoport.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.