BUX 39,412.74
-0.51%
BUMIX 3,795.1
-0.11%
CETOP20 1,860.46
+1.28%
OTP 8,400
+0.55%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.12%
-0.57%
0.00%
ZWACK 18,300
-1.08%
0.00%
ANY 1,580
+1.28%
RABA 1,130
0.00%
0.00%
-1.19%
-1.92%
0.00%
OPUS 173.6
-2.91%
-5.46%
0.00%
0.00%
-2.21%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,926
-0.14%
DELTA 39.85
-0.37%
ALTEO 2,290
+1.78%
0.00%
-0.98%
EHEP 1,370
-3.86%
0.00%
-0.38%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.21%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+3.95%
-1.13%
-0.77%
0.00%
-1.38%
-0.40%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
-3.02%
NAP 1,278
-0.16%
0.00%
+18.75%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Egymillióan figyeltek Schmitt Pálra

Az év 13. hetében a kereskedelmi célcsoportban az RTL 17,5 százalékon állt, a TV2 14,7, a Viasat3 pedig 6,5 százalékot jegyzett.

A fiatalabb nézőknél negyedik volt a Cool tévé 5,7, ötödik a Film+ csatorna bő 5 százalékkal.  Az MTV a legnézettebb perceit Schmitt Pálnak, a március 30-i anyagnak köszönheti, a negyedórás beszélgetést 1,007 millió ember nézte végig, de mégsem olyan ragyogó eredmény: az, hogy lemond-e a köztársasági elnök, kevesebb tévézőt érdekelt, mint a Mentalista egy epizódja.

A Heti hetesbe másodjára ültettek a szerkesztők ismeretlen civileket, de a műsort  a velük forgatott blokk sem húzta le: ez 933 ezer tévézőt érdekelt, míg a Frizbi Hajdú Péterrel ezúttal 679 ezer nézőt tartott a képernyő előtt.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek